Made
Interviuri MADE | JCI – Business networking
Interviuri
EuroGsm - 15 ani de tehnologie
cu Cristina Szabo si Gabriela Hustiuc
Lucrurile simple care fac TIFF-ul frumos
cu Andreea Sandu si Cristina Tatar
Din culisele ,,Oscar in IT”
cu Diana Bota
The woman’s insight
cu Gabriela Lungu
Despre Media School
cu Gabriel Augustini
ACTA in viziunea agentiilor din online
cu Andrei Temneanu si Milena Gîţ
Stories in motion: A fost odata ca niciodata... Laviniu Lazar
cu Laviniu Lazar
Compania internationala Pentalog mizeaza pe transparenta in comunicarea cu angajatii
cu Ioana Cosmina Trifan si Frederic Lasnier
Romanian Testing Conference - prima editie
cu Andrei Ghinescu
The Woman
cu Bogdan Ciocian
Cosmetic Plant si promovarea online
cu Susana Laszlo si Gloria Csiszer
Use Together - castigatori la… Start-Up Weekend
cu Victor Miron
ClujLife Awards 2.0
cu Gabriel Aldea
ACTA, vazuta prin prisma agentiilor de publicitate
cu Adrian Demian Groza si Radu Neag
Zonga
cu Sergiu Biris
SMS Cluj 2011
cu Marta Usurelu
Schimbare Pozitiva
cu Delia Muresan
JobNetworking by IntegraHR
cu Andreea Muresan
Pregatind un rebranding - Home Garden
cu Teodora Sevastru
Cum a fost promovat Comedy Cluj
cu Bogdan Besliu
11.11.11
cu Dafina Suciu
PR Educational
cu Maria Tusa
Construieste calduros cu BCA MACON
cu Calin Stir
Deco Show 2011
cu Crina Doda
Despre Cluj How To Web
cu Cristian Dascalu, Oana Calugar, Gabriel Aldea
Fabrica de Pensule
cu Corina Bucea
Business Coach
cu Lorand Soarez-Szasz
Zilele Marketingului 2011
cu Eduard Mihoc
Zi-le de Cluj
cu Bogdan Branzas
De pe Facebook la Vitrina III
cu Cristi Grindean, Laura Laurentiu, Mihaela Rus
Redescopera Romania
cu Gabriel Aldea
Watch&Match
cu Cristina Szabo
De pe Facebook la Vitrina II
cu Simona Copil, Gloria Csiszer, Darius Groza
Noaptea Muzeelor
cu Angelica Iacob
De pe Facebook la Vitrina
cu Vlad Chichisan, Paul Pojar, Nicu Pop
Social Media Marketing
cu Camelia Bulea
Despre antreprenoriat
cu Marius Ghenea
Despre TEDxEroilor
cu Mircea Vadan
Traseul de la idee la trend in online-ul romanesc
cu Razvan Rosca
Despre telefoane, online si alte aplicatii cu EuroGsm
cu Cristina Szabo
PR pentru o librarie online
cu Alexandra Craciun
Maratonul International Cluj
cu Horatiu Morar
YouthBank Cluj
cu Ioana Stupariu
TEDxCLUJ editia 3
cu Alexandra Craciun
Green Week editia 5
cu Andrei Popa
Targul de Turism Touristica martie 2011
cu Bogdan Ciocian
Concurs si un parteneriat nou la Trilulilu
cu Alina Crancau
Un deliciu de concurs
cu Anca Popovici
Despre Internship
cu Linda Tantau
Despre eficienta comunicarii digitale
cu Adela Marchis
Arta si PR-ul Cultural
cu Alice Iliescu
4 ani de Trilulilu
cu Sergiu Biris
Biz si Social Media Summit 2010
cu Marta Usurelu
Despre Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2010
cu Horea Marc
Vitrina, 18 ani - trecut si viitor
cu Mihaela Rus
Despre primul film cu bloggerii clujeni
cu Ionut Turda
Cinemateca Tiff - efecte asupra consumatorilor de cinema
cu Ramona Sarbu
Povestea I Love Cluj
cu Andrei Mutu
JCI – Business networking
cu Stelian Burduhos
Ia-ma Acasa
cu Viorel Sima
Cum am trecut de la Marketing la gatit
cu Adrian Hadean
PR-ul - o arma decisiva in sectorul actual de constructii
cu Andreea Sut
De ce am vandut Cluj Life
cu Gabriel Aldea
Despre PR Trend 2010
cu Delia Balaban
TEDx Cluj editia 2
cu Cristian Dascalu
Joy is BMW castigat de un designer din Cluj
cu Sergiu Lazin
Castigatori Junior PR Award 2010
cu Valeriu Pernea
Ce stiu romanii despre produsele bio
cu Irina Goldstein si Paul Acatrini
Viata in 3
cu Gabriela Lulea
Cum e sa castigi primul ADOR pentru Cluj
cu Calin Crainic
Startup Days Cluj
cu Radu Ceuca
LET’S DO IT CLUJ!
cu Ioana Barbat
Criza ca stare de spirit
cu Laura Petrehus
Ben, cum au fost primii 10 ani?
cu Benedict Dumitrescu
Swimathon - entuziasm, energie si creativitate
cu Dana Stoica
PR pentru umanitate
cu Daniela Gheorghe
Lecturi urbane à la Cluj a inceput pe twitter
cu Raluca Crisan
Interviu cu aripi picante si crocodila de PR
cu Alina Crancau
Interviu cu un Crocodil de Marketing
cu Calin Biris
Bra(i)ni(ac) de Cluj
cu Lucian Branisteanu
Un ardelean face legea in capitala
cu Sebastian Olar
Dream Job - Party PR
cu Gabriel Aldea
Stategic liaison agency sau INC3
cu Lorand Minyo
Festivalul Studentesc de Publicitate 2010
cu Delia Balaban
Cluj Fashion Week went online
cu Mihai Dragan
PRime Cluj - ONG dedicat PR-ului
cu Diana Dragomir
Primul pas catre o cariera in publicitate
cu Delia Balaban
Freelance Web Designer mutat la Cluj Napoca
cu Vlad Georgescu
Student la Publicitate
cu Andrei Amaricai
JCI – Business networking
de Casandra Mihut | 25.11.2010
Stelian Burduhos

JCI ("Junior Chamber International") este organizatia dedicata tinerilor lideri si antreprenori cu varsta cuprinsa intre 18 si 40 de ani care si-a propus sa le ofere acestora contextul in care se pot dezvolta pe plan profesional, pot sa isi imbunatateasca abilitatile de leadership, sa-si cultive spiritul antreprenorial si responsabilitatea sociala.

In data de 21-24 octombrie Clujul a fost gazda Conferintei Nationale JCI Romania "Next Level Business". In cadrul conferintei au avut loc training-uri, workshop-uri, discussion panels, networking, lansari de carte si premii oferite in cadrul "JCI Award Gala".

Stelian Burduhos - Vicepresident Internationalism al JCI Cluj-Napoca 2010 ne ofera un "insight" in ceea ce priveste impactul pe care aceasta conferinta l-a avut pe plan local si ne va vorbi despre proiectele pe care JCI le desfasoara nivel local cat si national.

MADE: Sa vorbim mai intai despre evenimentul pe care l-ati organizat in luna octombrie. Care au fost principalele teme de discutie din cadrul Conferintei Nationale JCI "Next Level Business"?

Stelian Burduhos: Avand un numar de aproximativ 30 de speakeri din arii diferite si cu o vasta experienta in business, putem spune ca am avut o paleta extrem de diversificata prin care am incercat sa acoperim cat mai multe teme de interes. Ca si teme mari, dupa care am organizat si workshop-urile pe durata celor 3 zile ar fi : IT & Comunicare, management, vanzari, strategie, leadership, coaching, debate & public speaking.

MADE: Care au fost cele mai apreciate traininguri desfasurate in cadrul conferintei si care a fost feedback-ul general pe care l-ati primit din partea participantilor?

Stelian Burduhos: Din feedback-urile participantilor si asa cum spuneam si mai devreme, acoperind o arie larga de subiecte, fiecare workshop a fost apreciat si a acoperit o anumita nevoie a participantilor. Agenda a fost structurata pe workshop-uri paralele, oferind participantilor libertatea de a lua parte la cele pe care le-au considerat relevante pentru activitatea lor.

Feedback-ul general a fost mai mult decat pozitiv. Am inceput sa lucram la organizarea acestui eveniment inca de la inceputul anului, iar echipa de organizare in frunte cu presedintele nostru local Ioana Sfarlea, a avut un singur obiectiv: sa ofere participantilor la conferinta cea mai complexa si relevanta experienta posibila. Luand in calcul feedback-ul si discutiile ulterioare precum si numarul de persoane care doresc sa se alature organizatiei putem afirma ca acest obiectiv a fost atins si chiar depasit.

MADE: Ce proiecte au fost premiate in cadrul "JCI Award Gala"?

Stelian Burduhos: "Cel mai bun proiect local de dezvoltare personala"- Public Speaking- JCI Bucuresti

"Cel mai bun proiect national"- Proiectul de dezvoltare teritoriala

"Cel mai bun eveniment al retelei JCI Romania" - JCI Business Days- Tg Mures

"Cel mai bun website"- www.jci.ro

"Cel mai creativ proiect"- Business pe bicicleta- Bucuresti

"Cel mai creativ proiect social"- JCI Shoe Box- JCI Cluj

"Cea mai buna initiativa internationala"- MultiTwinning Program- JCI Iasi

"Proiectul cu cel mai mare impact pentru JCI Romania" - Conferinta Nationala- JCI Cluj

"Cel mai bun proiect de comunicare" - Intranetul

"Cel mai bun proiect de PR" - Newsletterul

"Cel mai inovativ proiect de networking" - JCI Mixer

"Proiectul social cu cel mai mare impact" - Ajutoare pentru sinistrati- JCI Lugoj

MADE: Ce proiecte initiate sau sustinute de JCI s-au desfasurat la nivel local?

Stelian Burduhos: Desi la nivel local suntem o organizatie tanara, JCI Cluj fiind infiintata in 2008, am reusit sa organizam evenimente de calitate si cu impact local. Dintre acestea am sa mentionez: Business Club – intalnire lunara cu un speaker relevant in mediul de business, Business Networking Event (BNE) de 4 ori pe an, Tineri Antreprenori – program de mentorat pentru tineri care incep un start-up si ShoeBox – proiect de colectare de cadouri de Craciun pentru copii din familii defavorizate. Pentru anul viitor avem proiecte noi in calcul, care vor viza ariile de mentorat in cariera, responsabilitate sociala si schimburi de experienta culturala cu alte organizatii locale din reteaua JCI International.

MADE: Care sunt schimbarile pe care JCI si-a propus sa le promoveze la nivel local si in ce domenii ar fi acestea?

Stelian Burduhos: Misiunea JCI la nivel international este: "Să oferim oportunități de dezvoltare care potențează tinerii să creeze schimbări pozitive." Asta este ce ne dorim si noi ca si impact la nivel local. Ne-am propus prin intermediul organizatiei noastre sa dezvoltam o retea de cetateni activi si responsabili care sa aduca schimbari pozitive indiferent de domeniul in care isi desfasoara activitatea. JCI ofera o perspectiva extrem de ampla prin prisma dimensiunii la nivel global si a profilelor membrilor sai, lucru care ne permite sa vedem aria/business-ul in care activam din mai multe puncte de vedere.

MADE: Care sunt criteriile de selectie pentru viitori membrii?

Stelian Burduhos: Criteriile pentru a putea deveni membru JCI sunt varsta intre 18-40 de ani, antreprenor sau manager cu o experienta de minim 3 ani intr-un anumit domeniu. Acestea sunt criterii orientative, decizia finala fiind luata in urma unei discutii cu responsabilul pe aria de resurse umane si o analiza ulterioara a board-ului de conducere local. Extrem de importanta este intelegerea faptului ca desi JCI este un ONG si implicit o activitate voluntara, presupune implicare si asumarea unor responsabilitati fata de organizatie si fata de restul membrilor.

MADE: Ce proiecte si-a propus sa dezvolte JCI pe plan national cat si local?

Stelian Burduhos: Pe langa proiectele pe care le-am mentionat, la nivel de JCI Romania urmeaza implementarea prin intermediul retelelor locale a doua mari proiecte. Unul dintre acestea se refera la construirea la nivel national a unei retele de CSR, avand parteneri alte ONG-uri, institutii sau companii, iar cel de-al doilea vizeaza partea de antreprenoriat si realizarea de incubatoare de business in care cei ce vor sa inceapa sau au inceput deja o afacere, pot beneficia de consultanta, suport si training. Un aspect important in JCI este libertatea oricarui membru de a propune un proiect si de a-l pune in aplicare cu suportul nostru, fapt pe care il incurajam in mod constant.

MADE: Ce impact a avut organizatia dumneavoastra atat la nivel national cat si local?

Stelian Burduhos: Punctual proiectul Tineri Antreprenori are absolventi ai programului care si-au inceput afacerea si rezultatele sunt pozitive, iar ShoeBox a adus zambetul pe fetele copiilor mai putini norocosi in preajma sarbatorilor. La nivel local suntem inca intr-o perioada de dezvoltare si consolidare. Impactul major pe care noi il vedem este faptul ca am inceput sa punem bazele unei retele locale de oameni extrem de valorosi si entuziasti, care au potentialul de a implementa cu succes proiectele actuale si de a initia altele noi. La nivel national putem mentiona o realizare recenta si anume invitatia Guvernului catre JCI Romania de a participa ca si consultant in aprobarea unei ordonante de lege prin care sunt sprijiniti tinerii antreprenori denumiti in lege intreprinzatori debutanti, precum si invitatia Senatului Romaniei in discutiile legate de legea nationala a educatiei.

MADE: In ce orase isi desfasoara activitatea JCI?

Stelian Burduhos: Junior Chamber Internaţional activează din 2002 în România si este prezenta in Bucuresti, Timisoara, Constanta, Brasov, Iasi, Lugoj, Cluj-Napoca, Sibiu, Oradea, Suceava, Targu-Mures, Vaslui, Bacau, Botosani, Piatra-Neamt si in momentul de fata sunt consolidate bazele pentru JCI Baia Mare. Conferinta Nationala JCI Romania are loc in fiecare an intr-un alt oras din cele enumerate, iar anul acesta placerea si onoarea de a organiza acest eveniment i-a revenit organizatiei locale de la Cluj-Napoca. "Next Level Business" este tema pe care noi am atribuit-o conferintei de anul acesta mergand pe ideea de inovatie si antreprenoriat responsabil.

MADE: Multumim si bafta in continuare.