Made
Interviuri MADE | JobNetworking by IntegraHR
Interviuri
EuroGsm - 15 ani de tehnologie
cu Cristina Szabo si Gabriela Hustiuc
Lucrurile simple care fac TIFF-ul frumos
cu Andreea Sandu si Cristina Tatar
Din culisele ,,Oscar in IT”
cu Diana Bota
The woman’s insight
cu Gabriela Lungu
Despre Media School
cu Gabriel Augustini
ACTA in viziunea agentiilor din online
cu Andrei Temneanu si Milena Gîţ
Stories in motion: A fost odata ca niciodata... Laviniu Lazar
cu Laviniu Lazar
Compania internationala Pentalog mizeaza pe transparenta in comunicarea cu angajatii
cu Ioana Cosmina Trifan si Frederic Lasnier
Romanian Testing Conference - prima editie
cu Andrei Ghinescu
The Woman
cu Bogdan Ciocian
Cosmetic Plant si promovarea online
cu Susana Laszlo si Gloria Csiszer
Use Together - castigatori la… Start-Up Weekend
cu Victor Miron
ClujLife Awards 2.0
cu Gabriel Aldea
ACTA, vazuta prin prisma agentiilor de publicitate
cu Adrian Demian Groza si Radu Neag
Zonga
cu Sergiu Biris
SMS Cluj 2011
cu Marta Usurelu
Schimbare Pozitiva
cu Delia Muresan
JobNetworking by IntegraHR
cu Andreea Muresan
Pregatind un rebranding - Home Garden
cu Teodora Sevastru
Cum a fost promovat Comedy Cluj
cu Bogdan Besliu
11.11.11
cu Dafina Suciu
PR Educational
cu Maria Tusa
Construieste calduros cu BCA MACON
cu Calin Stir
Deco Show 2011
cu Crina Doda
Despre Cluj How To Web
cu Cristian Dascalu, Oana Calugar, Gabriel Aldea
Fabrica de Pensule
cu Corina Bucea
Business Coach
cu Lorand Soarez-Szasz
Zilele Marketingului 2011
cu Eduard Mihoc
Zi-le de Cluj
cu Bogdan Branzas
De pe Facebook la Vitrina III
cu Cristi Grindean, Laura Laurentiu, Mihaela Rus
Redescopera Romania
cu Gabriel Aldea
Watch&Match
cu Cristina Szabo
De pe Facebook la Vitrina II
cu Simona Copil, Gloria Csiszer, Darius Groza
Noaptea Muzeelor
cu Angelica Iacob
De pe Facebook la Vitrina
cu Vlad Chichisan, Paul Pojar, Nicu Pop
Social Media Marketing
cu Camelia Bulea
Despre antreprenoriat
cu Marius Ghenea
Despre TEDxEroilor
cu Mircea Vadan
Traseul de la idee la trend in online-ul romanesc
cu Razvan Rosca
Despre telefoane, online si alte aplicatii cu EuroGsm
cu Cristina Szabo
PR pentru o librarie online
cu Alexandra Craciun
Maratonul International Cluj
cu Horatiu Morar
YouthBank Cluj
cu Ioana Stupariu
TEDxCLUJ editia 3
cu Alexandra Craciun
Green Week editia 5
cu Andrei Popa
Targul de Turism Touristica martie 2011
cu Bogdan Ciocian
Concurs si un parteneriat nou la Trilulilu
cu Alina Crancau
Un deliciu de concurs
cu Anca Popovici
Despre Internship
cu Linda Tantau
Despre eficienta comunicarii digitale
cu Adela Marchis
Arta si PR-ul Cultural
cu Alice Iliescu
4 ani de Trilulilu
cu Sergiu Biris
Biz si Social Media Summit 2010
cu Marta Usurelu
Despre Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2010
cu Horea Marc
Vitrina, 18 ani - trecut si viitor
cu Mihaela Rus
Despre primul film cu bloggerii clujeni
cu Ionut Turda
Cinemateca Tiff - efecte asupra consumatorilor de cinema
cu Ramona Sarbu
Povestea I Love Cluj
cu Andrei Mutu
JCI – Business networking
cu Stelian Burduhos
Ia-ma Acasa
cu Viorel Sima
Cum am trecut de la Marketing la gatit
cu Adrian Hadean
PR-ul - o arma decisiva in sectorul actual de constructii
cu Andreea Sut
De ce am vandut Cluj Life
cu Gabriel Aldea
Despre PR Trend 2010
cu Delia Balaban
TEDx Cluj editia 2
cu Cristian Dascalu
Joy is BMW castigat de un designer din Cluj
cu Sergiu Lazin
Castigatori Junior PR Award 2010
cu Valeriu Pernea
Ce stiu romanii despre produsele bio
cu Irina Goldstein si Paul Acatrini
Viata in 3
cu Gabriela Lulea
Cum e sa castigi primul ADOR pentru Cluj
cu Calin Crainic
Startup Days Cluj
cu Radu Ceuca
LET’S DO IT CLUJ!
cu Ioana Barbat
Criza ca stare de spirit
cu Laura Petrehus
Ben, cum au fost primii 10 ani?
cu Benedict Dumitrescu
Swimathon - entuziasm, energie si creativitate
cu Dana Stoica
PR pentru umanitate
cu Daniela Gheorghe
Lecturi urbane à la Cluj a inceput pe twitter
cu Raluca Crisan
Interviu cu aripi picante si crocodila de PR
cu Alina Crancau
Interviu cu un Crocodil de Marketing
cu Calin Biris
Bra(i)ni(ac) de Cluj
cu Lucian Branisteanu
Un ardelean face legea in capitala
cu Sebastian Olar
Dream Job - Party PR
cu Gabriel Aldea
Stategic liaison agency sau INC3
cu Lorand Minyo
Festivalul Studentesc de Publicitate 2010
cu Delia Balaban
Cluj Fashion Week went online
cu Mihai Dragan
PRime Cluj - ONG dedicat PR-ului
cu Diana Dragomir
Primul pas catre o cariera in publicitate
cu Delia Balaban
Freelance Web Designer mutat la Cluj Napoca
cu Vlad Georgescu
Student la Publicitate
cu Andrei Amaricai
JobNetworking by IntegraHR
de Stefana Giurgiu | 22.11.2011
Andreea Muresan

IntegraHR sarbatoreste in 7 decembrie 2 ani de existenta pe piata resurselor umane. Cu aceasta ocazie, lanseaza un eveniment inovativ, ce ofera beneficii atat pentru angajatori, cat si pentru candidatii interesati: JobNetworking. Prin intermediul acestui eveniment IntegraHR se retrage din pozitia de intermediar dintre cele doua parti si ofera cadrul necesar intalnirii dintre angajatori si posibili angajati, favorizand dezvoltarea relatiilor de lunga durata intre acestia.

Andreea Muresan, Managing Partner Integra HR, ne da mai multe detalii despre eveniment.

MADE: La multi ani IntergaHR! Stim ca va sarbatoriti prin lansarea unui concept nou, povesteste-ne cum v-a venit ideea unui networking de joburi?

Andreea Muresan: Multumim! Este o ocazie speciala pentru noi si ne bucuram ca putem sarbatori doua evenimente deoadata: aniversarea noastra si primul eveniment de JobNetworking din Cluj. Este usor sa te gandesti la o astfel de idee atunci cand doua dintre activitatile noastre principale sunt: identificarea de candidati potriviti pentru clientii nostri si participarea la diferite evenimente de networking. Ideea ne-a venit chiar la un astfel de eveniment, la o prezentare despre ce inseamna networking-ul.

MADE: Ce aduce nou JobNetworking? Stim ca e diferit de un targ de joburi obisnuit. Prin ce se diferentiaza?

Andreea Muresan: Este diferit prin faptul ca la eveniment participa manageri de firme si interactiunea dintre cei care isi cauta job si cei care doresc sa angajeze este mai mare. Dar nu dezvaluim mai mult deocamdata:)

Andreea Muresan

MADE: Integra pierde prin acest eveniment pozitia de intermediar, devenind facilitatorul relatiei dintre angajator si candidati. Privind pe termen lung, nu e un concept riscant pentru voi?

Andreea Muresan: Suntem o firma care gandeste pe termen lung. Si pentru noi relatia pe termen lung cu clientii nostri (care nu sunt doar companiile, ci si candidatii) este cea mai importanta. Credem ca beneficiile pentru cele trei parti implicate (noi, angajatorii si angajatii) sunt mai mari in urma unui astfel de eveniment decat “pierderea” imediata.

Este si un cadou pe care l-am gandit pentru ei: daca acest eveniment va avea rezultate concrete, ne propunem sa il organizam anual incepand cu 2012.

MADE: Care va fi magnitudinea evenimentului si cum se va desfasura mai exact?

Andreea Muresan: Anul acesta ne-am propus sa avem in jur de 60 de participanti, fiind primul an in care organizam un astfel de eveniment. Vom avea invitati atat angajatori, cat si candidati si vom facilita interactiunea dintre ei, astfel incat sa existe rezultate concrete in urma evenimentului: nu doar un CV trimis firmei, ci identificarea de profile (de candidati, respectiv de firme) care se potrivesc.

MADE: Ce ne poti spune despre angajatorii si candidatii participanti? Cine sunt angajatorii si ce expectante sunt pentru candidatii care vor sa participe?

Andreea Muresan: La eveniment vom invita atat clienti Integra HR, cat si alte firme care arata deschidere si interes in acest sens. Candidatii sunt persoane din baza noastra de date, care au participat la procese de selectie anterioare din cadrul firmei noastre si pe care le recomandam cu incredere, dar si persoane care manifesta interes si doresc sa participe la evenimentul nostru. Ponderea in acest an va fi mai mare din primele doua categorii (clienti si candidati Integra).

MADE: Care sunt beneficiile fiecarei parti participante ?

Andreea Muresan:

− pentru angajatori: interactiune directa cu persoane aflate in cautare de loc de munca si posibilitatea de a-i cunoaste in alt fel de context, decat cel clasic de interviu; posibilitate de socializare cu alti manageri, alte companii, de ce nu gasirea de parteneri, furnziori, clienti

− pentru candidati: acelasi beneficiu ca si primul mentionat la angajatori, mai adaug si interactiunea directa cu consultantii nostri si identificarea de joburi de interes pe care le avem momentan deschise

− pentru Integra: va fi o experienta interesanta sa urmarim interactiunea dintre angajatori si angajati, sa vedem reactii si impresii; voms arbatori alaturi de persoane care ne-au ajutat sa ajungem in acest punct, atat firme, cat si candidati; vom avea sper rezultate concrete pentru ambele categorii de participanti (angajare), ceea ce va insemna ca o mare parte din obiectivul acestui eveniment a fost atins

MADE: Spor la organizare in continuare!

Andreea Muresan: Multumim si va asteptam cu drag la eveniment!

Pentru cei interesati, inscrierile se pot face aici, iar evenimentul va avea loc la Best Fusion Hotel, in 7 decembrie, de la ora 18.00.