Made
Interviuri MADE | Lucrurile simple care fac TIFF-ul frumos
Interviuri
EuroGsm - 15 ani de tehnologie
cu Cristina Szabo si Gabriela Hustiuc
Lucrurile simple care fac TIFF-ul frumos
cu Andreea Sandu si Cristina Tatar
Din culisele ,,Oscar in IT”
cu Diana Bota
The woman’s insight
cu Gabriela Lungu
Despre Media School
cu Gabriel Augustini
ACTA in viziunea agentiilor din online
cu Andrei Temneanu si Milena Gîţ
Stories in motion: A fost odata ca niciodata... Laviniu Lazar
cu Laviniu Lazar
Compania internationala Pentalog mizeaza pe transparenta in comunicarea cu angajatii
cu Ioana Cosmina Trifan si Frederic Lasnier
Romanian Testing Conference - prima editie
cu Andrei Ghinescu
The Woman
cu Bogdan Ciocian
Cosmetic Plant si promovarea online
cu Susana Laszlo si Gloria Csiszer
Use Together - castigatori la… Start-Up Weekend
cu Victor Miron
ClujLife Awards 2.0
cu Gabriel Aldea
ACTA, vazuta prin prisma agentiilor de publicitate
cu Adrian Demian Groza si Radu Neag
Zonga
cu Sergiu Biris
SMS Cluj 2011
cu Marta Usurelu
Schimbare Pozitiva
cu Delia Muresan
JobNetworking by IntegraHR
cu Andreea Muresan
Pregatind un rebranding - Home Garden
cu Teodora Sevastru
Cum a fost promovat Comedy Cluj
cu Bogdan Besliu
11.11.11
cu Dafina Suciu
PR Educational
cu Maria Tusa
Construieste calduros cu BCA MACON
cu Calin Stir
Deco Show 2011
cu Crina Doda
Despre Cluj How To Web
cu Cristian Dascalu, Oana Calugar, Gabriel Aldea
Fabrica de Pensule
cu Corina Bucea
Business Coach
cu Lorand Soarez-Szasz
Zilele Marketingului 2011
cu Eduard Mihoc
Zi-le de Cluj
cu Bogdan Branzas
De pe Facebook la Vitrina III
cu Cristi Grindean, Laura Laurentiu, Mihaela Rus
Redescopera Romania
cu Gabriel Aldea
Watch&Match
cu Cristina Szabo
De pe Facebook la Vitrina II
cu Simona Copil, Gloria Csiszer, Darius Groza
Noaptea Muzeelor
cu Angelica Iacob
De pe Facebook la Vitrina
cu Vlad Chichisan, Paul Pojar, Nicu Pop
Social Media Marketing
cu Camelia Bulea
Despre antreprenoriat
cu Marius Ghenea
Despre TEDxEroilor
cu Mircea Vadan
Traseul de la idee la trend in online-ul romanesc
cu Razvan Rosca
Despre telefoane, online si alte aplicatii cu EuroGsm
cu Cristina Szabo
PR pentru o librarie online
cu Alexandra Craciun
Maratonul International Cluj
cu Horatiu Morar
YouthBank Cluj
cu Ioana Stupariu
TEDxCLUJ editia 3
cu Alexandra Craciun
Green Week editia 5
cu Andrei Popa
Targul de Turism Touristica martie 2011
cu Bogdan Ciocian
Concurs si un parteneriat nou la Trilulilu
cu Alina Crancau
Un deliciu de concurs
cu Anca Popovici
Despre Internship
cu Linda Tantau
Despre eficienta comunicarii digitale
cu Adela Marchis
Arta si PR-ul Cultural
cu Alice Iliescu
4 ani de Trilulilu
cu Sergiu Biris
Biz si Social Media Summit 2010
cu Marta Usurelu
Despre Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2010
cu Horea Marc
Vitrina, 18 ani - trecut si viitor
cu Mihaela Rus
Despre primul film cu bloggerii clujeni
cu Ionut Turda
Cinemateca Tiff - efecte asupra consumatorilor de cinema
cu Ramona Sarbu
Povestea I Love Cluj
cu Andrei Mutu
JCI – Business networking
cu Stelian Burduhos
Ia-ma Acasa
cu Viorel Sima
Cum am trecut de la Marketing la gatit
cu Adrian Hadean
PR-ul - o arma decisiva in sectorul actual de constructii
cu Andreea Sut
De ce am vandut Cluj Life
cu Gabriel Aldea
Despre PR Trend 2010
cu Delia Balaban
TEDx Cluj editia 2
cu Cristian Dascalu
Joy is BMW castigat de un designer din Cluj
cu Sergiu Lazin
Castigatori Junior PR Award 2010
cu Valeriu Pernea
Ce stiu romanii despre produsele bio
cu Irina Goldstein si Paul Acatrini
Viata in 3
cu Gabriela Lulea
Cum e sa castigi primul ADOR pentru Cluj
cu Calin Crainic
Startup Days Cluj
cu Radu Ceuca
LET’S DO IT CLUJ!
cu Ioana Barbat
Criza ca stare de spirit
cu Laura Petrehus
Ben, cum au fost primii 10 ani?
cu Benedict Dumitrescu
Swimathon - entuziasm, energie si creativitate
cu Dana Stoica
PR pentru umanitate
cu Daniela Gheorghe
Lecturi urbane à la Cluj a inceput pe twitter
cu Raluca Crisan
Interviu cu aripi picante si crocodila de PR
cu Alina Crancau
Interviu cu un Crocodil de Marketing
cu Calin Biris
Bra(i)ni(ac) de Cluj
cu Lucian Branisteanu
Un ardelean face legea in capitala
cu Sebastian Olar
Dream Job - Party PR
cu Gabriel Aldea
Stategic liaison agency sau INC3
cu Lorand Minyo
Festivalul Studentesc de Publicitate 2010
cu Delia Balaban
Cluj Fashion Week went online
cu Mihai Dragan
PRime Cluj - ONG dedicat PR-ului
cu Diana Dragomir
Primul pas catre o cariera in publicitate
cu Delia Balaban
Freelance Web Designer mutat la Cluj Napoca
cu Vlad Georgescu
Student la Publicitate
cu Andrei Amaricai
Lucrurile simple care fac TIFF-ul frumos
de Stefana Giurgiu | 14.06.2012
De 11 ani Clujul gazduieste cu mandrie, la inceputul lunii iunie, unul in cele mai frumoase festivaluri din tara: TIFF. In cele 10 zile de festival, orasul vibreaza sub pasii cinefililor, emana buna dispozitie, creativitate si culturalitate in toate modalitatile posibile. Festivalul creste de la an la an, atrage tot mai multi turisti, actori, invitati si parteneri. Totodata, TIFFul reprezinta o atractie mare si pentru sponsorii care doresc o asociere a imaginii lor cu festivalul, iar unii reusesc sa profite la maximul de aceasta asociere, pe cand altii se multumesc cu afisari de logouri.

Unul din sponsorii care s-a facut remarcat anul acesta la TIFF a fost Volksbank, cu o campanie semnata de cei de la Three, gandita pentru a aduce beneficii reciproce atat festivalului, cat si bancii, Clujului si clujenilor.

Hai sa vedem cum au ridicat stacheta cei de la Volksbank la TIFF. Vorbim cu Andreea Sandu, partener al agentiei Three si Cristina Tatar, copywriter la Three despre lucrurile simple si covoarele rosii pe care le-am intalnit prin oras in perioada festivalului.

MADE: Ne bucuram ca ne-am vazut la editia nr.11 a TIFFului! Povestiti-ne mai multe despre campania pe care ati demarat-o, Lucrurile simple care fac TIFF-ul frumos si despre implicarea Volksbank in cadrul festivalului.

Andreea Sandu

Andreea Sandu: Imaginea Volsbank a fost relansata recent si se potriveste manusa cu genul acesta de festival. Plecand de la sloganul Volksbank “Cu si despre Oameni”, exact asta ne-am propus sa facem in cadrul festivalului, ceva pentru oameni, ceva pentru audienta TIFF-ului si am mizat pe lucrurile simple, marunte cu care ne intalnim zilnic si care ne provoaca bucurii in viata.

MADE: Cat de greu a fost sa gasiti insight-ul campaniei?

Andreea Sandu: Am avut mai multe idei initial, dar am convenit repede sa ramanem la aceasta directie de comunicare. Am vrut sa facem ceva care sa aiba un rol si un rost in toata experienta festivalul. Eu vin de 5 ani la Cluj la TIFF si pot sa zic ca am vazut rareori sponsori care fac ceva mai mult decat sponsorizarea traditionala si e pacat. Pentru ca TIFF-ul e foarte iubit si Clujul un oras si mai iubit, cred ca fiecare sponsor ar castiga mai mult daca ar face ceva special, dedicat.

Three

Cristina Tatar: Am inceput sa lucram la campanie din aprilie, destul de devreme, am vrut sa facem ceva cu adevarat potrivit si customizat.

MADE: Pe ce medii de comunicare a avut campania expunere ?

Andreea Sandu: Am avut expunere OOH in 9 locatii, majoritatea centrale. Au fost in fiecare zi activitati si sampling la cinema Florin Piersic, o campanie radio, prisma de pe Eroilor, prezenta sub forma de machete si logouri pe afisul festivalului, iar fiecare din cele noua locatii are cate o aparitie dedicata in Aperitiff.

In plus, fara sa ne propunem, campania a generat reactii in online, covorasele plasate prin oras au fost fotografiate si shareuite in semn de validare a valorii lor.

Three

MADE: Cum ati identificat acele 9 locatii care intradevar fac Clujul frumos ?

Andreea Sandu Locatiile au fost propuse de Cristina, care e din Cluj, iar in proiectul “Covorasele Rosii” (cu varzaria, covrigaria,) Amprenta a stabilit contactul cu locatiile. Absolut toate locatiile au fost deschise la propunere, evident ca si ei au beneficiat de publicitate, audienta si insertii editoriale in Aperitiff.

Three

Cristina Tatar: Cand am auzit ca avem de demarat o campanie pentru TIFF si Volksbank m-am bucurat foarte tare! Iar in momentul in care am venit cu idea sa facem miciile bucurii mai evidente, am incercat sa gasesc locurile care imi sunt mie dragi.

MADE: Asadar, pentru implementarea campaniei ati avut colaboratori locali ?

Andreea Sandu: Da, cand am terminat partea de creatie a campanie, ne-am dat seama ca avem nevoie de un partener local pentru a ne ajuta la implementare. De la bun inceput am ales agentia Amprenta Advertising, ei se ocupau deja din prima faza de amplasarea prismei mari de pe Eroilor si dupa au continuat cu amplasarea covoraselor.

Three

Apoi am mai avut o serie de actiuni, realizate pentru un contact direct cu publicul TIFFului: cei care au mers la filme la Cinema Florin Piersic au primit cirese si covrigi de la o echipa de promoteri gestionata de PR and More. Astfel ca am avut doi colaboratori locali. Pe ambii i-am ales in urma unor recomandari.

MADE: Cum au reactionat clujenii la covoarele rosii gasite in locurile indragite de ei ?

Andreea Sandu: Reactiile clujenilor ne-au uimit. Atat prisma cat si covorasele au aparut pe I love Cluj, au fost pozate si trimise de oameni fara sa generam noi actiunea asta si au starnit o multime de reactii pozitive.

MADE: Felicitari Three si Volsbank pentru o campanie foarte reusita si va asteptam in aceeasi formula si anul viitor la TIFF.

Andreea Sandu: Meritul campaniei se datoreaza in mare masura clientului Volksbank pentru ca a avut incredere in noi ca stim ce se intampla la Cluj si la TIFF si ca lucrurile pe care le propunem sunt relevante. Au fost foarte deschisi la o campanie care sa puna in centrul atentiei Clujul si experientele TIFF, sa vorbeasca mai degraba despre festival si despre micile bucurii ale oamenilor. Si am facut impreuna o campanie pentru public, cu respect si cu drag fata de festival si de oras.

MADE:Multumim!