Made
Interviuri MADE | Pregatind un rebranding - Home Garden
Interviuri
EuroGsm - 15 ani de tehnologie
cu Cristina Szabo si Gabriela Hustiuc
Lucrurile simple care fac TIFF-ul frumos
cu Andreea Sandu si Cristina Tatar
Din culisele ,,Oscar in IT”
cu Diana Bota
The woman’s insight
cu Gabriela Lungu
Despre Media School
cu Gabriel Augustini
ACTA in viziunea agentiilor din online
cu Andrei Temneanu si Milena Gîţ
Stories in motion: A fost odata ca niciodata... Laviniu Lazar
cu Laviniu Lazar
Compania internationala Pentalog mizeaza pe transparenta in comunicarea cu angajatii
cu Ioana Cosmina Trifan si Frederic Lasnier
Romanian Testing Conference - prima editie
cu Andrei Ghinescu
The Woman
cu Bogdan Ciocian
Cosmetic Plant si promovarea online
cu Susana Laszlo si Gloria Csiszer
Use Together - castigatori la… Start-Up Weekend
cu Victor Miron
ClujLife Awards 2.0
cu Gabriel Aldea
ACTA, vazuta prin prisma agentiilor de publicitate
cu Adrian Demian Groza si Radu Neag
Zonga
cu Sergiu Biris
SMS Cluj 2011
cu Marta Usurelu
Schimbare Pozitiva
cu Delia Muresan
JobNetworking by IntegraHR
cu Andreea Muresan
Pregatind un rebranding - Home Garden
cu Teodora Sevastru
Cum a fost promovat Comedy Cluj
cu Bogdan Besliu
11.11.11
cu Dafina Suciu
PR Educational
cu Maria Tusa
Construieste calduros cu BCA MACON
cu Calin Stir
Deco Show 2011
cu Crina Doda
Despre Cluj How To Web
cu Cristian Dascalu, Oana Calugar, Gabriel Aldea
Fabrica de Pensule
cu Corina Bucea
Business Coach
cu Lorand Soarez-Szasz
Zilele Marketingului 2011
cu Eduard Mihoc
Zi-le de Cluj
cu Bogdan Branzas
De pe Facebook la Vitrina III
cu Cristi Grindean, Laura Laurentiu, Mihaela Rus
Redescopera Romania
cu Gabriel Aldea
Watch&Match
cu Cristina Szabo
De pe Facebook la Vitrina II
cu Simona Copil, Gloria Csiszer, Darius Groza
Noaptea Muzeelor
cu Angelica Iacob
De pe Facebook la Vitrina
cu Vlad Chichisan, Paul Pojar, Nicu Pop
Social Media Marketing
cu Camelia Bulea
Despre antreprenoriat
cu Marius Ghenea
Despre TEDxEroilor
cu Mircea Vadan
Traseul de la idee la trend in online-ul romanesc
cu Razvan Rosca
Despre telefoane, online si alte aplicatii cu EuroGsm
cu Cristina Szabo
PR pentru o librarie online
cu Alexandra Craciun
Maratonul International Cluj
cu Horatiu Morar
YouthBank Cluj
cu Ioana Stupariu
TEDxCLUJ editia 3
cu Alexandra Craciun
Green Week editia 5
cu Andrei Popa
Targul de Turism Touristica martie 2011
cu Bogdan Ciocian
Concurs si un parteneriat nou la Trilulilu
cu Alina Crancau
Un deliciu de concurs
cu Anca Popovici
Despre Internship
cu Linda Tantau
Despre eficienta comunicarii digitale
cu Adela Marchis
Arta si PR-ul Cultural
cu Alice Iliescu
4 ani de Trilulilu
cu Sergiu Biris
Biz si Social Media Summit 2010
cu Marta Usurelu
Despre Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2010
cu Horea Marc
Vitrina, 18 ani - trecut si viitor
cu Mihaela Rus
Despre primul film cu bloggerii clujeni
cu Ionut Turda
Cinemateca Tiff - efecte asupra consumatorilor de cinema
cu Ramona Sarbu
Povestea I Love Cluj
cu Andrei Mutu
JCI – Business networking
cu Stelian Burduhos
Ia-ma Acasa
cu Viorel Sima
Cum am trecut de la Marketing la gatit
cu Adrian Hadean
PR-ul - o arma decisiva in sectorul actual de constructii
cu Andreea Sut
De ce am vandut Cluj Life
cu Gabriel Aldea
Despre PR Trend 2010
cu Delia Balaban
TEDx Cluj editia 2
cu Cristian Dascalu
Joy is BMW castigat de un designer din Cluj
cu Sergiu Lazin
Castigatori Junior PR Award 2010
cu Valeriu Pernea
Ce stiu romanii despre produsele bio
cu Irina Goldstein si Paul Acatrini
Viata in 3
cu Gabriela Lulea
Cum e sa castigi primul ADOR pentru Cluj
cu Calin Crainic
Startup Days Cluj
cu Radu Ceuca
LET’S DO IT CLUJ!
cu Ioana Barbat
Criza ca stare de spirit
cu Laura Petrehus
Ben, cum au fost primii 10 ani?
cu Benedict Dumitrescu
Swimathon - entuziasm, energie si creativitate
cu Dana Stoica
PR pentru umanitate
cu Daniela Gheorghe
Lecturi urbane à la Cluj a inceput pe twitter
cu Raluca Crisan
Interviu cu aripi picante si crocodila de PR
cu Alina Crancau
Interviu cu un Crocodil de Marketing
cu Calin Biris
Bra(i)ni(ac) de Cluj
cu Lucian Branisteanu
Un ardelean face legea in capitala
cu Sebastian Olar
Dream Job - Party PR
cu Gabriel Aldea
Stategic liaison agency sau INC3
cu Lorand Minyo
Festivalul Studentesc de Publicitate 2010
cu Delia Balaban
Cluj Fashion Week went online
cu Mihai Dragan
PRime Cluj - ONG dedicat PR-ului
cu Diana Dragomir
Primul pas catre o cariera in publicitate
cu Delia Balaban
Freelance Web Designer mutat la Cluj Napoca
cu Vlad Georgescu
Student la Publicitate
cu Andrei Amaricai
Pregatind un rebranding - Home Garden
de Adelina Sfoara | 17.11.2011
Teodora Sevastru

Teodora Sevastru este proaspat angajata in departamentul de Marketing si Comunicare al companiei SAFEWAY INTERNATIONAL. In acest moment pregateste un rebranding pentru Home Garden, un brand autentic al companiei.


MADE: Salut Teo, spune-ne cate ceva despre brandul Home Garden, target, pozitionare si concurenta.

Teodora Sevastru: Home Garden este un brand de produse alimentare conservate, relativ tanar, intr-o continua ascensiune chiar si pe timp de criza, prezent pe piata inca din anul 2004. In gama de produse HG sunt cuprinse: legume si fructe, mancaruri traditionale, peste si produse HoReCa.

Cumparatorii nostri fideli sunt in mare majoritate femei tinere, intre 21-35 de ani, cu studii superioare, fara copii si care isi petrec o mare parte din timpul liber navigand pe Internet. 

HG are competitori puternici precum Bonduelle, Arovit, Olympia, Raureni si se pozitioneaza pe nivelul middle, dar calitatea produselor fiind high level. 

In Transilvania suntem lideri de piata pe segmentul produselor conservate si momentan lucram la extinderea noastra pe toata tara. HG este brandul pe care il poti gasi atat la magazinul de la coltul blocului, cat si in key accounts precum Selgros si Auchan

MADE: Care sunt beneficiile rationale ale produselor Home Garden?

Teodora Sevastru: Produsele noastre provin de la cei mai buni, profesionisti furnizori si producatori internationali. 

Avem avantajul de a comercializa anumite produse, unice pe piata, fara concurenta inca, cum ar fi Somonul si Pastravul file, pasta de Ton, de Somon sau de Macrou sau Pasta de rosii cu o concentratie de 30%.

Cele doua mari beneficii pe care noi mizam sunt Gustul si Sanatatea.


MADE: Ce v-a determinat sa faceti acest rebranding?

Teodora Sevastru: Pana acum, brandul HG a reusit sa performeze doar prin distributia agresiva, prin profesionalismul echipei de vanzare. Dar acum traim intr-o era a comunicarii, a "imprietenirii" si "socializarii", iar HG are multe de spus:) Fiind inca un brand in crestere, ne-am permis sa ii facem un "facelift", sa il modelam dupa tipul consumatorului nostru, sa il reimprospatam. Dorim sa informam clientii din intreaga tara despre produsele HG, despre raportul calitate-pret, care este foarte bun.


MADE: Poti sa imi spui puntin despre mecanismul de selectare a agentiei cu care urmeaza sa lucrati?

Teodora Sevastru: Impreuna cu managementul am decis sa lansam un pitch, sa vedem ce propuneri vom avea din partea agentiilor si a freelancerilor, dupa brief-ul oferit. Pana acum ne-am orientat spre agentii si oameni din Cluj, exceptie facand o agentie din Timisoara. Cat de curand vom primi propunerile si vom decide (banuiesc ca ne va fi greu) cu cine vom merge mai departe, cine ne va contura identitatea de brand. Cum vom selecta castigatorul? Pe baza propunerilor, explicatiilor si prezentarilor oferite.


MADE: Care sunt agentiile invitate in acest pitch?

Teodora Sevastru: Amprenta Advertising, Qual Media, MPD Media, Visual Graphics, Ium Ium, Dream TM, Paul Bucovesan, Vlad Sulea, Ruben Kislaki. Evident, nu toata lumea a confirmat participarea, dar in competitie au ramas cateva nume cu rezonanta.

MADE: Exista limite creative sau ceva ce ati dori neaparat sa se pastreze din logo-ul actual?

Teodora Sevastru

Teodora Sevastru: Da, exista anumite conditii creative. Nu dorim sa ne confuzam clientii, sau sa speriem echipa de vanzare si sa facem scimbari bruste. Astfel, s-a decis patrarea formei logo-ului actual, a universului coloristic (rosu si galben) si a fontului (desi daca vor veni explicatii bune si creative asupra acestuia, suntem dispusi sa acceptam). Desi suna strict ceea ce ne dorim, avem argumentele necesare :) Totusi, dorim sa avem prezent in logo un simbol/element verde sau care exprima ceva natural si proaspat.


MADE: Ce se asteapta de la acest pitch?

Teodora Sevastru: Asteptam intelegere, atentie la detaliile cerute si creativitate. De asemenea ne dorim si o buna colaborare pe un termen lung cu agentia/ persoana castigatoare. Pe viitor am vrea sa "improspatam" si brandul si site-ul Safeway.

MADE: Stiu ca ati mai avut o incercare de rebranding acum aproape un an. Ai putea sa imi spui ce nu a mers bine atunci sau ce s-a intamplat de s-a renuntat?

Teodora Sevastru: Stiu ca au mai fost tentative de a stabili o identitate a brandului si in trecut. Banuiesc ca unul dintre motivele pentru care nu a functionat a fost faptul ca nu am avut o cercetare de piata amanuntita, cum avem acum. Nu s-a stiut in ce fel trebuie comunicate beneficiile produsului si cui, dar in acest moment suntem foarte siguri ca totul va merge struna!


MADE: Multumesc mult pentru  interviu si revenim cu partea a doua dupa alegerea agentiei si variantei castigatoare.

Teodora Sevastru: Multumim si noi pentru interesul aratat si va vom tine la curent cu totul!