Made
Interviuri MADE | PRime Cluj - ONG dedicat PR-ului
Interviuri
EuroGsm - 15 ani de tehnologie
cu Cristina Szabo si Gabriela Hustiuc
Lucrurile simple care fac TIFF-ul frumos
cu Andreea Sandu si Cristina Tatar
Din culisele ,,Oscar in IT”
cu Diana Bota
The woman’s insight
cu Gabriela Lungu
Despre Media School
cu Gabriel Augustini
ACTA in viziunea agentiilor din online
cu Andrei Temneanu si Milena Gîţ
Stories in motion: A fost odata ca niciodata... Laviniu Lazar
cu Laviniu Lazar
Compania internationala Pentalog mizeaza pe transparenta in comunicarea cu angajatii
cu Ioana Cosmina Trifan si Frederic Lasnier
Romanian Testing Conference - prima editie
cu Andrei Ghinescu
The Woman
cu Bogdan Ciocian
Cosmetic Plant si promovarea online
cu Susana Laszlo si Gloria Csiszer
Use Together - castigatori la… Start-Up Weekend
cu Victor Miron
ClujLife Awards 2.0
cu Gabriel Aldea
ACTA, vazuta prin prisma agentiilor de publicitate
cu Adrian Demian Groza si Radu Neag
Zonga
cu Sergiu Biris
SMS Cluj 2011
cu Marta Usurelu
Schimbare Pozitiva
cu Delia Muresan
JobNetworking by IntegraHR
cu Andreea Muresan
Pregatind un rebranding - Home Garden
cu Teodora Sevastru
Cum a fost promovat Comedy Cluj
cu Bogdan Besliu
11.11.11
cu Dafina Suciu
PR Educational
cu Maria Tusa
Construieste calduros cu BCA MACON
cu Calin Stir
Deco Show 2011
cu Crina Doda
Despre Cluj How To Web
cu Cristian Dascalu, Oana Calugar, Gabriel Aldea
Fabrica de Pensule
cu Corina Bucea
Business Coach
cu Lorand Soarez-Szasz
Zilele Marketingului 2011
cu Eduard Mihoc
Zi-le de Cluj
cu Bogdan Branzas
De pe Facebook la Vitrina III
cu Cristi Grindean, Laura Laurentiu, Mihaela Rus
Redescopera Romania
cu Gabriel Aldea
Watch&Match
cu Cristina Szabo
De pe Facebook la Vitrina II
cu Simona Copil, Gloria Csiszer, Darius Groza
Noaptea Muzeelor
cu Angelica Iacob
De pe Facebook la Vitrina
cu Vlad Chichisan, Paul Pojar, Nicu Pop
Social Media Marketing
cu Camelia Bulea
Despre antreprenoriat
cu Marius Ghenea
Despre TEDxEroilor
cu Mircea Vadan
Traseul de la idee la trend in online-ul romanesc
cu Razvan Rosca
Despre telefoane, online si alte aplicatii cu EuroGsm
cu Cristina Szabo
PR pentru o librarie online
cu Alexandra Craciun
Maratonul International Cluj
cu Horatiu Morar
YouthBank Cluj
cu Ioana Stupariu
TEDxCLUJ editia 3
cu Alexandra Craciun
Green Week editia 5
cu Andrei Popa
Targul de Turism Touristica martie 2011
cu Bogdan Ciocian
Concurs si un parteneriat nou la Trilulilu
cu Alina Crancau
Un deliciu de concurs
cu Anca Popovici
Despre Internship
cu Linda Tantau
Despre eficienta comunicarii digitale
cu Adela Marchis
Arta si PR-ul Cultural
cu Alice Iliescu
4 ani de Trilulilu
cu Sergiu Biris
Biz si Social Media Summit 2010
cu Marta Usurelu
Despre Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2010
cu Horea Marc
Vitrina, 18 ani - trecut si viitor
cu Mihaela Rus
Despre primul film cu bloggerii clujeni
cu Ionut Turda
Cinemateca Tiff - efecte asupra consumatorilor de cinema
cu Ramona Sarbu
Povestea I Love Cluj
cu Andrei Mutu
JCI – Business networking
cu Stelian Burduhos
Ia-ma Acasa
cu Viorel Sima
Cum am trecut de la Marketing la gatit
cu Adrian Hadean
PR-ul - o arma decisiva in sectorul actual de constructii
cu Andreea Sut
De ce am vandut Cluj Life
cu Gabriel Aldea
Despre PR Trend 2010
cu Delia Balaban
TEDx Cluj editia 2
cu Cristian Dascalu
Joy is BMW castigat de un designer din Cluj
cu Sergiu Lazin
Castigatori Junior PR Award 2010
cu Valeriu Pernea
Ce stiu romanii despre produsele bio
cu Irina Goldstein si Paul Acatrini
Viata in 3
cu Gabriela Lulea
Cum e sa castigi primul ADOR pentru Cluj
cu Calin Crainic
Startup Days Cluj
cu Radu Ceuca
LET’S DO IT CLUJ!
cu Ioana Barbat
Criza ca stare de spirit
cu Laura Petrehus
Ben, cum au fost primii 10 ani?
cu Benedict Dumitrescu
Swimathon - entuziasm, energie si creativitate
cu Dana Stoica
PR pentru umanitate
cu Daniela Gheorghe
Lecturi urbane à la Cluj a inceput pe twitter
cu Raluca Crisan
Interviu cu aripi picante si crocodila de PR
cu Alina Crancau
Interviu cu un Crocodil de Marketing
cu Calin Biris
Bra(i)ni(ac) de Cluj
cu Lucian Branisteanu
Un ardelean face legea in capitala
cu Sebastian Olar
Dream Job - Party PR
cu Gabriel Aldea
Stategic liaison agency sau INC3
cu Lorand Minyo
Festivalul Studentesc de Publicitate 2010
cu Delia Balaban
Cluj Fashion Week went online
cu Mihai Dragan
PRime Cluj - ONG dedicat PR-ului
cu Diana Dragomir
Primul pas catre o cariera in publicitate
cu Delia Balaban
Freelance Web Designer mutat la Cluj Napoca
cu Vlad Georgescu
Student la Publicitate
cu Andrei Amaricai
PRime Cluj - ONG dedicat PR-ului
de Adina Popescu | 14.06.2010
Diana Dragomir
Diana Dragomir este presedintele organizatieie PRime si ne povesteste despre cum a aparut acest ONG la Cluj.

MADE: Cum s-a infiltrat PRime pe piata ONG-urilor din Cluj Napoca si care sunt persoanele responsabile pentru acest fapt?

Diana Dragomir: PRime a aparut mai mult ca si o provocare, pentru noi cei din board-ul de conducere. Am luat parte la evenimentele din Bucuresti organizate de catre cei de acolo si am zis "Hey, de ce sa nu aducem PRime si in Cluj?". Ce a fost mai neasteptat e ca si cei din Bucuresti se gandeau la aceeasi chestie si atunci cand am avut intalnirea cu ei ne-au propus acelasi lucru pe care vroiam noi sa-l propunem. Am inceput totul cu multe discutii si cafele baute si intr-un final ne-am luat inima in dinti si am derulat prima campanie de recrutare, in decembrie 2008.

Cei "vinovati" de acest lucru sunt Alexandra Todea - vicepresedinte, Adina Alexe - secretar general, Bodgan Dumitrascu - webmaster, Paul Lapusan - communication facilitator si vorbitoarea, Diana Dragomir - presedinte.

MADE: Oferta de ONG-uri pentru studentii din Cluj Napoca este destul de larga. Care sunt elementele ce fac diferenta intre PRime si restul organizatiilor non-profit din acest oras?

Diana Dragomir: Intr-adevar, Clujul nu duce lipsa de ONG-uri studentesti, chiar foarte active. In primul rand, PRime este o organizatie europeana (sunt 16 tari din Europa inscrise in PRime Europe). Acesta reprezinta un avantaj deoarece se organizeaza congrese europene in fiecare an, prin care membrii din diferite tari pot interactiona intre ei (de exemplu, anul trecut a fost in Portugalia, anul acesta s-a organizat in Romania iar la anul va fi organizat in Spania). Ce e si mai interesant, e ca anul trecut presedintele PRIME Europe a fost un membru din PRime Bucuresti, dar si anul acesta s-a pastrat traditia, PRIME Europe avand vicepresedinte pe un membru din Romania. In al doilea rand, studentii de la Comunicare si Relatii Publice nu aveau o organizatie a lor - existase la un moment dat ASCRP, dar ei si-au intrerupt activitatea.

MADE: Care sunt activitatile de care esti cea mai incantata ca le-ai desfasurat alaturi de echipa PRime si de ce?

Diana Dragomir: Pentru mine, ca si presedinte, activitatile care imi aduc cea mai mare multumire sunt cele de recrutare; spiritul nou, tineresc, plin de speranta iti ofera de fiecare data resurse de energie pentru a continua munca. Bineinteles, fiecare eveniment aduce multe recompense, in special pentru membrii nostri, care pot sa se bucure de roade, cu zambetul pe buze.

MADE: Ce feed-back ati primit de la studentii clujeni legat de operatiunea de recrutare a membrilor pentru organziatie?

Diana Dragomir: Am trecut prin doua campanii de recrutari iar fiecare dintre cele doua a adus lucruri diferite. Numitorul comun a celor doua campanii a fost entuziasmul celor inscrisi si sentimentul ca vor sa "mute muntii din loc".

MADE: In campania de recrutare ati mentionat "Proiectul P", ce reprezinta acesta?

Diana Dragomir:"Proiectul P" este un proiect intern, prin care vrem sa evaluam membrii noi recrutati, pentru a-i putea repartiza pe departamente. Acestia primesc un brief, cu anumite cerinte ce trebuie rezolvate intr-o anumita perioada de timp. Brieful rezolvat la primul "Proiect P" a fost primit de la agentia Imagine Tact din Cluj-Napoca, iar cel de-al doilea a fost un brief dat de catre noi, cei din board. Rezultatele celui de-al doilea brief sunt vizibile inclusiv publicului PRime Cluj, prin evenimentul lunar AD some Popcorn.

MADE: Sunt agentiile din Cluj Napoca deschise colaborarii cu voi?

Diana Dragomir: Da, sigur. De exemplu, cei de la Vitrina Advertising au fost deschisi mereu propunerilor noastre, avandu-i invitati la evenimentele PR Tea. De asemenea, agentia Imagine Tact ne-a sustinut si ne sustine in continuare. Ne bucura mult acest lucru, pentru ca specialistii din domeniu reprezinta o latura importanta pentru PRime; fara sprijinul lor nu ne-am putea dezvolta, nu am putea oferi acea interactiune promisa membrilor.

MADE: Ce proiecte aveti in desfasurare momentan?

Diana Dragomir: Momentan, avem proiectele noastre lunare: PR Tea si AD some Popcorn. Pe langa acestea, suntem implicati in organizarea Urban Fest si a Lunii Studentului Clujean. Pe langa acestea, dezvoltam anumite proiecte organizate in colaborare cu alte organizatii sau persoane interesante - de exemplu, scriem un proiect in colaborare cu barul Puzzle (acum dau putin din casa:) ).

MADE: Cum planuiti sa va continuati activitatea?

Diana Dragomir: Planul nostru e ca pe viitor sa oferim mai multa vizibilitate, sa ne implicam in cat mai multe proiecte, dar si sa derulam in continuare proiectele noastre. Suntem deschisi tuturor propunerilor inovative, interactive si fun!

Noua ne-a placut foarte mult evenimentele PRime si le recomandam cu caldura tuturor.