Made
Interviuri MADE | SMS Cluj 2011
Interviuri
EuroGsm - 15 ani de tehnologie
cu Cristina Szabo si Gabriela Hustiuc
Lucrurile simple care fac TIFF-ul frumos
cu Andreea Sandu si Cristina Tatar
Din culisele ,,Oscar in IT”
cu Diana Bota
The woman’s insight
cu Gabriela Lungu
Despre Media School
cu Gabriel Augustini
ACTA in viziunea agentiilor din online
cu Andrei Temneanu si Milena Gîţ
Stories in motion: A fost odata ca niciodata... Laviniu Lazar
cu Laviniu Lazar
Compania internationala Pentalog mizeaza pe transparenta in comunicarea cu angajatii
cu Ioana Cosmina Trifan si Frederic Lasnier
Romanian Testing Conference - prima editie
cu Andrei Ghinescu
The Woman
cu Bogdan Ciocian
Cosmetic Plant si promovarea online
cu Susana Laszlo si Gloria Csiszer
Use Together - castigatori la… Start-Up Weekend
cu Victor Miron
ClujLife Awards 2.0
cu Gabriel Aldea
ACTA, vazuta prin prisma agentiilor de publicitate
cu Adrian Demian Groza si Radu Neag
Zonga
cu Sergiu Biris
SMS Cluj 2011
cu Marta Usurelu
Schimbare Pozitiva
cu Delia Muresan
JobNetworking by IntegraHR
cu Andreea Muresan
Pregatind un rebranding - Home Garden
cu Teodora Sevastru
Cum a fost promovat Comedy Cluj
cu Bogdan Besliu
11.11.11
cu Dafina Suciu
PR Educational
cu Maria Tusa
Construieste calduros cu BCA MACON
cu Calin Stir
Deco Show 2011
cu Crina Doda
Despre Cluj How To Web
cu Cristian Dascalu, Oana Calugar, Gabriel Aldea
Fabrica de Pensule
cu Corina Bucea
Business Coach
cu Lorand Soarez-Szasz
Zilele Marketingului 2011
cu Eduard Mihoc
Zi-le de Cluj
cu Bogdan Branzas
De pe Facebook la Vitrina III
cu Cristi Grindean, Laura Laurentiu, Mihaela Rus
Redescopera Romania
cu Gabriel Aldea
Watch&Match
cu Cristina Szabo
De pe Facebook la Vitrina II
cu Simona Copil, Gloria Csiszer, Darius Groza
Noaptea Muzeelor
cu Angelica Iacob
De pe Facebook la Vitrina
cu Vlad Chichisan, Paul Pojar, Nicu Pop
Social Media Marketing
cu Camelia Bulea
Despre antreprenoriat
cu Marius Ghenea
Despre TEDxEroilor
cu Mircea Vadan
Traseul de la idee la trend in online-ul romanesc
cu Razvan Rosca
Despre telefoane, online si alte aplicatii cu EuroGsm
cu Cristina Szabo
PR pentru o librarie online
cu Alexandra Craciun
Maratonul International Cluj
cu Horatiu Morar
YouthBank Cluj
cu Ioana Stupariu
TEDxCLUJ editia 3
cu Alexandra Craciun
Green Week editia 5
cu Andrei Popa
Targul de Turism Touristica martie 2011
cu Bogdan Ciocian
Concurs si un parteneriat nou la Trilulilu
cu Alina Crancau
Un deliciu de concurs
cu Anca Popovici
Despre Internship
cu Linda Tantau
Despre eficienta comunicarii digitale
cu Adela Marchis
Arta si PR-ul Cultural
cu Alice Iliescu
4 ani de Trilulilu
cu Sergiu Biris
Biz si Social Media Summit 2010
cu Marta Usurelu
Despre Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2010
cu Horea Marc
Vitrina, 18 ani - trecut si viitor
cu Mihaela Rus
Despre primul film cu bloggerii clujeni
cu Ionut Turda
Cinemateca Tiff - efecte asupra consumatorilor de cinema
cu Ramona Sarbu
Povestea I Love Cluj
cu Andrei Mutu
JCI – Business networking
cu Stelian Burduhos
Ia-ma Acasa
cu Viorel Sima
Cum am trecut de la Marketing la gatit
cu Adrian Hadean
PR-ul - o arma decisiva in sectorul actual de constructii
cu Andreea Sut
De ce am vandut Cluj Life
cu Gabriel Aldea
Despre PR Trend 2010
cu Delia Balaban
TEDx Cluj editia 2
cu Cristian Dascalu
Joy is BMW castigat de un designer din Cluj
cu Sergiu Lazin
Castigatori Junior PR Award 2010
cu Valeriu Pernea
Ce stiu romanii despre produsele bio
cu Irina Goldstein si Paul Acatrini
Viata in 3
cu Gabriela Lulea
Cum e sa castigi primul ADOR pentru Cluj
cu Calin Crainic
Startup Days Cluj
cu Radu Ceuca
LET’S DO IT CLUJ!
cu Ioana Barbat
Criza ca stare de spirit
cu Laura Petrehus
Ben, cum au fost primii 10 ani?
cu Benedict Dumitrescu
Swimathon - entuziasm, energie si creativitate
cu Dana Stoica
PR pentru umanitate
cu Daniela Gheorghe
Lecturi urbane à la Cluj a inceput pe twitter
cu Raluca Crisan
Interviu cu aripi picante si crocodila de PR
cu Alina Crancau
Interviu cu un Crocodil de Marketing
cu Calin Biris
Bra(i)ni(ac) de Cluj
cu Lucian Branisteanu
Un ardelean face legea in capitala
cu Sebastian Olar
Dream Job - Party PR
cu Gabriel Aldea
Stategic liaison agency sau INC3
cu Lorand Minyo
Festivalul Studentesc de Publicitate 2010
cu Delia Balaban
Cluj Fashion Week went online
cu Mihai Dragan
PRime Cluj - ONG dedicat PR-ului
cu Diana Dragomir
Primul pas catre o cariera in publicitate
cu Delia Balaban
Freelance Web Designer mutat la Cluj Napoca
cu Vlad Georgescu
Student la Publicitate
cu Andrei Amaricai
SMS Cluj 2011
de Denisa Ionita | 12.12.2011
Marta Usurelu

Marta Usurelu, Redactor sef revista Biz, ne da mai multe detalii despre cea de-a doua editie Social Media Summit Cluj din 14 decembrie.

MADE: Anul trecut ne-ati vorbit despre cum s-a nascut turneul Social Media Summit, echipa Biz si planurile voastre. Spune-ne care a fost feedbackul publicului clujean dupa prima editie locala SMS si cum ati extins ulterior evenimentul.

Marta Usurelu: Mai mult decat prietenos. Am ramas cu amintiri minunate si cu dorinta de a reveni :). Comunitatea online din Cluj este foarte activa si implicata in proiecte care noua ne plac foarte mult. Am demonstrat in acesti doi ani de cand facem Social Media Summit-ul ca exista comunitati locale puternice de bloggeri si se pot face campanii si in afara Bucurestiului. Clujul are una dintre cele mai mari si puternice comunitati si care s-a evidentiat frumos in ultimul an. De aceea am ales sa pastram orasul in harta summiturilor si, mai mult, am facut un program consistent pentru acest summit. Tocmai pentru ca vrem sa promovam comunitatea locala, jumatate dintre vorbitori sunt din Cluj si imprejurimi.

MADE: Care sunt noutatile SMS Cluj 2011?

Marta Usurelu: Pentru editia de Cluj de anul acesta ne-am propus sa aducem la masa discutiilor mai multe companii si studii de caz concrete. Daca anul trecut a fost o editie „de tatonare” in care ne-am cunoscut, am prezentat fiecare ce facem si ce asteptari avem unii de la altii, acum vrem sa mergem mai departe si sa ne dam seama si ce proiecte pot realiza impreuna, companiile pe de o parte si bloggerii, de cealalta parte.

MADE: Cum promovati event-ul si care e echipa din spatele SMS Cluj?

Marta Usurelu: Evenimentul l-am promovat la fel ca si anul trecut prin intermediul revistei, site-ului nostru de evenimente, www.bizforum.ro, precum si prin toate canalale social media pe care le avem la dispozitie: Facebook, Twitter, LinkedIn, dar si prin partenerii media. Participarea la eveniment este gratuita si se face pe baza de inscriere pe site. Echipa care lucreaza pe acest proiect, la fel ca in cazul tuturor celorlalte evenimente pe care le organizam noi, Revista Biz, este un mix intre echipa editoriala si echipa de marketing & events. Nu avem o delimitare stricta a rolurilor. Oricine are o idee, o discutam si vedem ce rezulta. Si de cele mai multe ori ne iese de la exceptional in sus. La noi asa functioneaza lucrurile. Cel mai important insa este ca lucram in echipa si ne place ceea ce facem. Si asta se vede.

MADE: Cati participanti s-au anuntat pana acum?

Marta Usurelu: Asteptam in jur de 250 de participanti, la fel ca si anul trecut.

MADE: Cum ati selectat speakerii?

Marta Usurelu: Speakerii ii selectam in functie de temele pe care le stabilim. Intai ne gandim ce topicuri ar fi de interes pentru participantii la eveniment si in functie de acestea ne alegem vorbitorii cei mai relevanti. Suntem foarte exigenti cu cei pe care-i invitam sa vorbeasca si incercam de fiecare data sa le ridicam stacheta tot mai sus. Nu e usor sa fii speaker la un eveniment Biz :).

MADE: Am vazut ca agenda Biz 2012 e destul de incarcata. Da-ne mai multe detalii despre evenimentele viitoare.

Marta Usurelu: Da, avem o agenda plina. Dupa un an atat de plin si frumos cum a fost 2011 pentru noi, nu am fi putut sa incheiem altfel decat cu o agenda bogata pentru la anul. O sa debutam in forta in ianuarie cu un Biz de Londra. Ne relocam acolo toata echipa redactionala, timp de o saptamana, pentru o serie de interviuri si reportaje despre mediul de afaceri din Londra. In februarie vom organiza un Social Media Summit la Bucuresti, ca o incununare a tuturor celorlalte SMS-uri regionale, eveniment in cadrul caruia vrem sa dam si premii. (Bloggeri din toata tara, fiti pe faza!). Continuam apoi seria de summit-uri regionale cu Iasi in martie. In aprilie mergem la Amsterdam pentru a doua editie a High Impact Friends, un proiect in care noi am crezut de la inceput si care a dovedit ca se pot sparge tiparele intr-o lume a networkingului contra cronometru. Tot la inceputul anului, vom organiza o conferinta de PR si una de marketing, Power Marketing, la care vom reuni cei mai buni specialisti in marketing din piata pentru o serie de dezbateri asa cum nu s-au mai vazut pe la noi. Pregatim Management360 si a sasea editie a Green Biz Forum, in primavara. In vara o sa organizam a treia editie a taberei de social media. Toamna o vom incepe cu BrandRo, ajuns la a patra editie, si o incheiem cu a unsprezecea editie a Zilelor Biz, evenimentul nostru maraton. Toate acestea si multe altele pe care nu am apucat sa le mentionez aici, le facem in paralel cu proiectele noastre editoriale in print, dintre care amintesc articolele despre afacerile si oamenii care conteaza cu adevarat si topurile cu care ne-au consacrat deja dar, desigur, si multe surprize .

MADE: Iti multumim si ne vedem la SMS!