Made
Interviuri MADE | Stories in motion: A fost odata ca niciodata... Laviniu Lazar
Interviuri
EuroGsm - 15 ani de tehnologie
cu Cristina Szabo si Gabriela Hustiuc
Lucrurile simple care fac TIFF-ul frumos
cu Andreea Sandu si Cristina Tatar
Din culisele ,,Oscar in IT”
cu Diana Bota
The woman’s insight
cu Gabriela Lungu
Despre Media School
cu Gabriel Augustini
ACTA in viziunea agentiilor din online
cu Andrei Temneanu si Milena Gîţ
Stories in motion: A fost odata ca niciodata... Laviniu Lazar
cu Laviniu Lazar
Compania internationala Pentalog mizeaza pe transparenta in comunicarea cu angajatii
cu Ioana Cosmina Trifan si Frederic Lasnier
Romanian Testing Conference - prima editie
cu Andrei Ghinescu
The Woman
cu Bogdan Ciocian
Cosmetic Plant si promovarea online
cu Susana Laszlo si Gloria Csiszer
Use Together - castigatori la… Start-Up Weekend
cu Victor Miron
ClujLife Awards 2.0
cu Gabriel Aldea
ACTA, vazuta prin prisma agentiilor de publicitate
cu Adrian Demian Groza si Radu Neag
Zonga
cu Sergiu Biris
SMS Cluj 2011
cu Marta Usurelu
Schimbare Pozitiva
cu Delia Muresan
JobNetworking by IntegraHR
cu Andreea Muresan
Pregatind un rebranding - Home Garden
cu Teodora Sevastru
Cum a fost promovat Comedy Cluj
cu Bogdan Besliu
11.11.11
cu Dafina Suciu
PR Educational
cu Maria Tusa
Construieste calduros cu BCA MACON
cu Calin Stir
Deco Show 2011
cu Crina Doda
Despre Cluj How To Web
cu Cristian Dascalu, Oana Calugar, Gabriel Aldea
Fabrica de Pensule
cu Corina Bucea
Business Coach
cu Lorand Soarez-Szasz
Zilele Marketingului 2011
cu Eduard Mihoc
Zi-le de Cluj
cu Bogdan Branzas
De pe Facebook la Vitrina III
cu Cristi Grindean, Laura Laurentiu, Mihaela Rus
Redescopera Romania
cu Gabriel Aldea
Watch&Match
cu Cristina Szabo
De pe Facebook la Vitrina II
cu Simona Copil, Gloria Csiszer, Darius Groza
Noaptea Muzeelor
cu Angelica Iacob
De pe Facebook la Vitrina
cu Vlad Chichisan, Paul Pojar, Nicu Pop
Social Media Marketing
cu Camelia Bulea
Despre antreprenoriat
cu Marius Ghenea
Despre TEDxEroilor
cu Mircea Vadan
Traseul de la idee la trend in online-ul romanesc
cu Razvan Rosca
Despre telefoane, online si alte aplicatii cu EuroGsm
cu Cristina Szabo
PR pentru o librarie online
cu Alexandra Craciun
Maratonul International Cluj
cu Horatiu Morar
YouthBank Cluj
cu Ioana Stupariu
TEDxCLUJ editia 3
cu Alexandra Craciun
Green Week editia 5
cu Andrei Popa
Targul de Turism Touristica martie 2011
cu Bogdan Ciocian
Concurs si un parteneriat nou la Trilulilu
cu Alina Crancau
Un deliciu de concurs
cu Anca Popovici
Despre Internship
cu Linda Tantau
Despre eficienta comunicarii digitale
cu Adela Marchis
Arta si PR-ul Cultural
cu Alice Iliescu
4 ani de Trilulilu
cu Sergiu Biris
Biz si Social Media Summit 2010
cu Marta Usurelu
Despre Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2010
cu Horea Marc
Vitrina, 18 ani - trecut si viitor
cu Mihaela Rus
Despre primul film cu bloggerii clujeni
cu Ionut Turda
Cinemateca Tiff - efecte asupra consumatorilor de cinema
cu Ramona Sarbu
Povestea I Love Cluj
cu Andrei Mutu
JCI – Business networking
cu Stelian Burduhos
Ia-ma Acasa
cu Viorel Sima
Cum am trecut de la Marketing la gatit
cu Adrian Hadean
PR-ul - o arma decisiva in sectorul actual de constructii
cu Andreea Sut
De ce am vandut Cluj Life
cu Gabriel Aldea
Despre PR Trend 2010
cu Delia Balaban
TEDx Cluj editia 2
cu Cristian Dascalu
Joy is BMW castigat de un designer din Cluj
cu Sergiu Lazin
Castigatori Junior PR Award 2010
cu Valeriu Pernea
Ce stiu romanii despre produsele bio
cu Irina Goldstein si Paul Acatrini
Viata in 3
cu Gabriela Lulea
Cum e sa castigi primul ADOR pentru Cluj
cu Calin Crainic
Startup Days Cluj
cu Radu Ceuca
LET’S DO IT CLUJ!
cu Ioana Barbat
Criza ca stare de spirit
cu Laura Petrehus
Ben, cum au fost primii 10 ani?
cu Benedict Dumitrescu
Swimathon - entuziasm, energie si creativitate
cu Dana Stoica
PR pentru umanitate
cu Daniela Gheorghe
Lecturi urbane à la Cluj a inceput pe twitter
cu Raluca Crisan
Interviu cu aripi picante si crocodila de PR
cu Alina Crancau
Interviu cu un Crocodil de Marketing
cu Calin Biris
Bra(i)ni(ac) de Cluj
cu Lucian Branisteanu
Un ardelean face legea in capitala
cu Sebastian Olar
Dream Job - Party PR
cu Gabriel Aldea
Stategic liaison agency sau INC3
cu Lorand Minyo
Festivalul Studentesc de Publicitate 2010
cu Delia Balaban
Cluj Fashion Week went online
cu Mihai Dragan
PRime Cluj - ONG dedicat PR-ului
cu Diana Dragomir
Primul pas catre o cariera in publicitate
cu Delia Balaban
Freelance Web Designer mutat la Cluj Napoca
cu Vlad Georgescu
Student la Publicitate
cu Andrei Amaricai
Stories in motion: A fost odata ca niciodata... Laviniu Lazar
de Stefana Giurgiu | 01.03.2012
Laviniu Lazar

A fost odata ca niciodata un mare povestitor. Si povestile lui aveau talc si autenticitate, creativitate si inovatie, erau in miscare si in HD.

El se numeste Laviniu Lazar si cu siguranta ii stiti realizarile: Making of Fabrica de Bere Ursus, Cluj - inima Transilvaniei si I love Transilvania/ Transilvania Media Group. In continuare, ne va da mai multe detalii despre productiile sale.

MADE: Care e povestea din spatele video-ului pe care l-ai facut pentru Cluj - inima Transilvaniei?

Laviniu Lazar: Povestea a inceput cu Napoca Rally Academy. In sensul ca, mergand cu echipa la Monte Carlo, am vazut ca e nevoie de o prezentare mai dinamica a Clujului in zona internationala si am zis sa incercam sa facem ceva. Dupa care, am gasit niste oameni in primarie suficient de deschisi si ‘incapatanati’ in dorinta de a face ceva pozitiv, care ne-au sprijinit sa-l facem.

Video-ul a ajuns sa fie foarte popular dintr-o greseala :) serios ca a fost o greseala!

Am incercat eu sa fac un teasing, punand o poza pe facebook intreband oare ce e, iar videoul a fost pus pe contul meu ca sa il testeze cei care se ocupau de partea tehnica. Un subscriber l-a vazut si a inceput dominoul. Pentru 15 minute chiar il parolasem ca sa stopez vizionarile, dar ne-am dat seama ca e doar in avantajul nostru promovarea. A ajuns sa aiba ~30.000 intr-o zi jumatate fara absolut nici un fel de promovare..si de acolo a inceput tot.

Desi teser-ul Cluj Napoca: Heart of Transylvania, a fost perceput ca fiind ceva ce nu e (in sensul ca a fost conceput pentru clujbusiness.ro, portalul business al Clujului), fiind folosit in deschiderea prezentarilor business pentru atragerea investitorilor, nu pentru promovare a obiectivelor turistice, aceasta dorinta a publicului general nu a trecut neobservata, si, in urmatoarea prezentare, cea generala, vor fi promovate si restul aspectelor vietii social, culturale clujene. Sunt convins ca acest nou produs va iesi si va fi primit bine, pentru ca avem la dispozitie toate ingredientele pentru a face un produs care sa ii faca mandrii pe clujeni.

MADE: Exista un proiect concret pe agenda primariei pentru filmuletul de promovare turistica a Clujului ?

Laviniu Lazar: Da, exista ceva concret, si se va face dupa aceeasi metoda ca si teaserul initial, nu pe bani publici. Am gasit oameni care sunt interesati sa puna in practica acest proiect.

MADE: Ce il face pe Laviniu Lazar un profesionist?

Laviniu Lazar: Un profesionist, dupa parerea mea, ofera rezultate bune, in mod voluntar si repetat....daca privim lucrurile prin prisma aceasta, atunci putem spune ca sunt profesionist pentru ca am reusit sa livrez intodeauna produse de care clientii au fost multumiti.

Eu nu sunt bun, sunt mai bun decat media, (ma refer aici la media absoluta, nu cea de pe piata locala). Depinde la cine te raportezi, eu stiu cat mai am de invatat, si stiu la ce nivel sunt, dar privesc cu optimism inainte.

MADE: Cat timp petreci facand research inainte sa demarezi un proiect?

Laviniu Lazar: Daca tot ati adus aminte de filmuletul despre Cluj....de exemplu, in momentul in care am tras primul cadru stiam deja la ce ora apune soarele si cum e lumina. Nu ca m-as compara cu un regizor de film....dar putina lume cred ca stie ca in mod normal, un regizor lucreaza la un film cu vreo doi ani inainte sa inregistreze primu cadru.. fizic sa tragi cadrele nu ia mult, pregatirea ia mult.

Eu lucrez practic non-stop, petrec foarte mult timp studiind, constient si inconstient... probabil ca de aici vin si rezultatele. Poate parea un cliseu, dar daca tot timpul vezi lumea prin ochii unui regizor... intr-un final, produsele tale vor fi, in mod invariabil, filme... :)

MADE: Unde vrei sa ajungi?

Laviniu Lazar: Vreau sa ajung sa fiu inconjurat de niste oameni frumosi, pasionati de ceea ce fac, pe care sa pot sa ii sun la 3 noaptea incantat de o idee si ei sa fie la fel de incantati ca si mine. Dupa parerea mea, cel mai usor ii pot gasi aici, in Romania, in strainatate as intampina bariere culturale. Si asta incerc sa fac acum, sa ma inconjor de oameni pe care ii respect si ii stiu pasionati de ceea ce fac. Cu ei pot schimba idei si pot schimba lucrurile aici.

Vreau sa ajung sa fac lucrurile care imi plac si sa fiu platit la justa valoare pentru ele, si (inca) mai cred ca pot obtine asta aici.

Daca esti suficient de incapatanat e putin probabil sa nu ajungi sa obtii ce vrei. Erau oameni pe care acum 5 ani ii respectam enorm si acum ma trateaza de la egal la egal. Cand am inceput eu lucrul in televiziune, ei erau deja sus. De ex, cand l-am sunat pe Tudor Giurgiu sa facem promo-ul pt Transilvania Live, el stia deja cine sunt eu ceea ce, pentru mine a fost o realizare in sine...dar cand mi-a propus sa colaboram, va dati seama cam cum m-am simtit... :) iar exemple de acest gen mai sunt cateva.

MADE: Ai avut parte de clienti maleabili sau de clienti cu idei fixe si briefuri clare?

Laviniu Lazar: Clientii in mare parte, nu au o viziune clara a produsului finit, astfel ca in mare parte produsul depinde de comunicarea dintre noi. N-am avut pana acum client nemultumit, in ideea ca sunt destul de pretentios si daca eu zic ca e ok, atunci foarte probabil ca place si clientului. Au fost multe cazuri in care, dupa ce clientul zicea e ok, eu consideram ca mai trebuie imbunatatit si o faceam, si clientul imi multumea.

MADE: Ce proiecte personale de viitor ai?

Laviniu Lazar: In viitorul apropiat o sa lucrez la un proiect de promovare a valorilor comunitatii, pentru ca vreau o alternativa la ce se promoveaza acum in media traditionala, si care, in acest moment consider ca nu ma reprezinta nici pe mine nici pe multi altii.

Acest proiect se va desfasura ca si o componenta a planului mai general, LAZAR: Stories in motion

MADE: Multumim si asteptam cu interes your future stories in motion!