Made
Interviuri MADE | Student la Publicitate
Interviuri
EuroGsm - 15 ani de tehnologie
cu Cristina Szabo si Gabriela Hustiuc
Lucrurile simple care fac TIFF-ul frumos
cu Andreea Sandu si Cristina Tatar
Din culisele ,,Oscar in IT”
cu Diana Bota
The woman’s insight
cu Gabriela Lungu
Despre Media School
cu Gabriel Augustini
ACTA in viziunea agentiilor din online
cu Andrei Temneanu si Milena Gîţ
Stories in motion: A fost odata ca niciodata... Laviniu Lazar
cu Laviniu Lazar
Compania internationala Pentalog mizeaza pe transparenta in comunicarea cu angajatii
cu Ioana Cosmina Trifan si Frederic Lasnier
Romanian Testing Conference - prima editie
cu Andrei Ghinescu
The Woman
cu Bogdan Ciocian
Cosmetic Plant si promovarea online
cu Susana Laszlo si Gloria Csiszer
Use Together - castigatori la… Start-Up Weekend
cu Victor Miron
ClujLife Awards 2.0
cu Gabriel Aldea
ACTA, vazuta prin prisma agentiilor de publicitate
cu Adrian Demian Groza si Radu Neag
Zonga
cu Sergiu Biris
SMS Cluj 2011
cu Marta Usurelu
Schimbare Pozitiva
cu Delia Muresan
JobNetworking by IntegraHR
cu Andreea Muresan
Pregatind un rebranding - Home Garden
cu Teodora Sevastru
Cum a fost promovat Comedy Cluj
cu Bogdan Besliu
11.11.11
cu Dafina Suciu
PR Educational
cu Maria Tusa
Construieste calduros cu BCA MACON
cu Calin Stir
Deco Show 2011
cu Crina Doda
Despre Cluj How To Web
cu Cristian Dascalu, Oana Calugar, Gabriel Aldea
Fabrica de Pensule
cu Corina Bucea
Business Coach
cu Lorand Soarez-Szasz
Zilele Marketingului 2011
cu Eduard Mihoc
Zi-le de Cluj
cu Bogdan Branzas
De pe Facebook la Vitrina III
cu Cristi Grindean, Laura Laurentiu, Mihaela Rus
Redescopera Romania
cu Gabriel Aldea
Watch&Match
cu Cristina Szabo
De pe Facebook la Vitrina II
cu Simona Copil, Gloria Csiszer, Darius Groza
Noaptea Muzeelor
cu Angelica Iacob
De pe Facebook la Vitrina
cu Vlad Chichisan, Paul Pojar, Nicu Pop
Social Media Marketing
cu Camelia Bulea
Despre antreprenoriat
cu Marius Ghenea
Despre TEDxEroilor
cu Mircea Vadan
Traseul de la idee la trend in online-ul romanesc
cu Razvan Rosca
Despre telefoane, online si alte aplicatii cu EuroGsm
cu Cristina Szabo
PR pentru o librarie online
cu Alexandra Craciun
Maratonul International Cluj
cu Horatiu Morar
YouthBank Cluj
cu Ioana Stupariu
TEDxCLUJ editia 3
cu Alexandra Craciun
Green Week editia 5
cu Andrei Popa
Targul de Turism Touristica martie 2011
cu Bogdan Ciocian
Concurs si un parteneriat nou la Trilulilu
cu Alina Crancau
Un deliciu de concurs
cu Anca Popovici
Despre Internship
cu Linda Tantau
Despre eficienta comunicarii digitale
cu Adela Marchis
Arta si PR-ul Cultural
cu Alice Iliescu
4 ani de Trilulilu
cu Sergiu Biris
Biz si Social Media Summit 2010
cu Marta Usurelu
Despre Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2010
cu Horea Marc
Vitrina, 18 ani - trecut si viitor
cu Mihaela Rus
Despre primul film cu bloggerii clujeni
cu Ionut Turda
Cinemateca Tiff - efecte asupra consumatorilor de cinema
cu Ramona Sarbu
Povestea I Love Cluj
cu Andrei Mutu
JCI – Business networking
cu Stelian Burduhos
Ia-ma Acasa
cu Viorel Sima
Cum am trecut de la Marketing la gatit
cu Adrian Hadean
PR-ul - o arma decisiva in sectorul actual de constructii
cu Andreea Sut
De ce am vandut Cluj Life
cu Gabriel Aldea
Despre PR Trend 2010
cu Delia Balaban
TEDx Cluj editia 2
cu Cristian Dascalu
Joy is BMW castigat de un designer din Cluj
cu Sergiu Lazin
Castigatori Junior PR Award 2010
cu Valeriu Pernea
Ce stiu romanii despre produsele bio
cu Irina Goldstein si Paul Acatrini
Viata in 3
cu Gabriela Lulea
Cum e sa castigi primul ADOR pentru Cluj
cu Calin Crainic
Startup Days Cluj
cu Radu Ceuca
LET’S DO IT CLUJ!
cu Ioana Barbat
Criza ca stare de spirit
cu Laura Petrehus
Ben, cum au fost primii 10 ani?
cu Benedict Dumitrescu
Swimathon - entuziasm, energie si creativitate
cu Dana Stoica
PR pentru umanitate
cu Daniela Gheorghe
Lecturi urbane à la Cluj a inceput pe twitter
cu Raluca Crisan
Interviu cu aripi picante si crocodila de PR
cu Alina Crancau
Interviu cu un Crocodil de Marketing
cu Calin Biris
Bra(i)ni(ac) de Cluj
cu Lucian Branisteanu
Un ardelean face legea in capitala
cu Sebastian Olar
Dream Job - Party PR
cu Gabriel Aldea
Stategic liaison agency sau INC3
cu Lorand Minyo
Festivalul Studentesc de Publicitate 2010
cu Delia Balaban
Cluj Fashion Week went online
cu Mihai Dragan
PRime Cluj - ONG dedicat PR-ului
cu Diana Dragomir
Primul pas catre o cariera in publicitate
cu Delia Balaban
Freelance Web Designer mutat la Cluj Napoca
cu Vlad Georgescu
Student la Publicitate
cu Andrei Amaricai
Student la Publicitate
de Gloria Csiszer | 14.06.2010
Andrei Amaricai
Sectia de Publicitate de la Cluj este in primul an de activitate, ne-am dorit sa vedem care este perspectiva unui boboc in comunicare. Am povestit cu Andrei, care pe langa ca este student se ocupa de fotografii pentru ClujLife.

MADE: Buna Andrei, poti sa ne spui mai multe despre tine?

Andrei Amaricai: Ma numesc Andrei Amaricai, am 19 ani, sunt din Suceava si sunt student in anul 1 la Publicitate din cadrul Facultatii de Stiinte Politice Administrative si ale Comunicarii a Universitatii Babes Bolyai. Ca pasiuni, as spune in primul rand fotografia, care o practic deja la nivel profesional, tot pe domeniul artei mai am si ceva inclinatii inspre grafica si design. Ar mai fi parasutismul, tenisul de camp dar care din pacate cu greu isi mai gasesc loc in agenda mea.

MADE: De ce ai ales sa dai la sectia de publicitate?

Andrei Amaricai: Initial am vrut sa dau la Cinematografie-fotografie-media din cadrul facultatii de Teatru si TV, dar am ramas putin dezamagit in urma cursurilor de pregatire pentru admitere, pentru ca activitatile lor nu prea se pliau pe intentiile si planurile mele. Apoi am vazut sectia de publicitate, nou nouta, si am ramas blocat 2 secunde. Acolo e de mine, am zis... Mi-am dat seama ca toate inclinatiile mele spre media, bussines si arta erau cuprinse in sectia asta, si eram foarte entuziasmat dinainte sa vad mai exact despre ce e vorba. Nu pot sa descriu reactia mea cand am vazut ca sunt intrat. Citeam aproape zilnic descrierea cursurilor care erau afisate pe net sa-mi satisfac cat mai multe din curiozitati...

Bineinteles ca am dat si la alte sectii, tot din cadrul FSPAC, de rezerva, nimeni nu cred ca vrea sa riste sa ramana pe dinafara.

MADE: Cum de ai ales Clujul? Nu te-a tentat Bucurestiul?

Andrei Amaricai: Acum doi ani, mai exact in vara lui 2008, am participat la Junior Summer University, un proiect al Organizatiei Studentilor din Universitatea Babes Bolyai, unde elevii de clasa a11a aveau sansa sa fie studenti pentru doua saptamani, cu viata de camin, cursuri, sesiune si toate cele. Eram pentru prima oara in Cluj si pot spune ca am fost surprins din prima zi. Chiar am ramas indragostit de oras, de oamenii pe care i-am gasit aici. Atunci am zis ca dupa liceu cu siguranta asta e destinatia. Bucurestiul, e... altfel. Prea multi merg pe principiul ca acolo sunt mai multe oportunitati de joburi. Eu am preferat sa stiu ca ma simt eu bine, in mediul in care stiu sigur ca ma simt bine, ca pana la urma pot lucra pentru o firma din capitala si din Cluj. Un avantaj pentru publicitatea la Cluj este ca piata nu e atat de aglomerata, si as avea mari sanse si aici.

MADE: Se imbina bine teoria cu practica?

Andrei Amaricai: Am fost surprins de implicarea profesorilor, de exercitiile si temele care le facem, de workshopurile si trainingurile care ni se tin de specialisti in publicitate la centrul media al universitatii. Domeniul acesta e mereu in schimbare, iar adaptabilitatea profesorilor si a materialelor didactice din cadrul sectiei de publicitate chiar tin pasul cu lumea reala. De asemenea pot spune ca am fost multumit cand am vazut cat accent se pune pe proiectele de seminar. Ar mai fi apoi si Festivalul de Publicitate, unde anul acesta sunt si eu participant cu un proiect destul de indraznet. E un eveniment care starneste concurenta intre noi, ca si colegi, intre cei de la CRP si juniorii de la Publicitate care vrem sa demonstram ceva.

MADE: Cu ce te mai ocupi in afara scolii?

Andrei Amaricai: Cum am spus si la inceput, sunt destul de into photography. Pe langa joburile ocazionale care mi se ivesc ca si fotograf, sunt vicepresedinte in Asociatia Artistilor Fotografi din Suceava, fotoreporter pentru 2 site-uri, iar din cand in cand fac si pe trainerul de foto. Pe partea de publicitate, momentan sunt membru in departamentul de Imagine&PR al Organizatiei de Studenti din Universitatea Babes Bolyai si consilier de identitate vizuala la o firma de publicitate din Cluj. Ocazional mai fac si treaba de PR ca freelancer.

MADE: Si care sunt asteptarile tale de la sectia de publicitate? Cum crezi ca se pliaza la cerintele pietei?

Andrei Amaricai: Si mai multa practica, si mai multe traininguri si workshopuri cu specialisti si cat mai multa adaptabilitate la piata de azi. Nu as putea spune ca suntem in urma, dar ca si boboci, mai avem de invatat. Ce-i drept, recuperam in forta! Momentan astept intalnirea cu agentia de publicitate privind proiectul echipei mele pentru festival ca sa-mi conturez parerea.

MADE: Ce vrei sa te faci cand o sa fi mare?

Andrei Amaricai: Un mare creative director, cu un portofoliu impresionant, ceva premii Cannes Lions, INA NY, EFFIE, etc. Consider ca atributiile si responsabilitatile pentru acest job mi se potrivesc si le-as face cu cea mai mare placere. Dar bineinteles ca nu ma rezum doar la asta, domeniul e mult prea larg si tentant, n-as putea sa ma plictisesc vreodata.