Made
Interviuri MADE | Swimathon - entuziasm, energie si creativitate
Interviuri
EuroGsm - 15 ani de tehnologie
cu Cristina Szabo si Gabriela Hustiuc
Lucrurile simple care fac TIFF-ul frumos
cu Andreea Sandu si Cristina Tatar
Din culisele ,,Oscar in IT”
cu Diana Bota
The woman’s insight
cu Gabriela Lungu
Despre Media School
cu Gabriel Augustini
ACTA in viziunea agentiilor din online
cu Andrei Temneanu si Milena Gîţ
Stories in motion: A fost odata ca niciodata... Laviniu Lazar
cu Laviniu Lazar
Compania internationala Pentalog mizeaza pe transparenta in comunicarea cu angajatii
cu Ioana Cosmina Trifan si Frederic Lasnier
Romanian Testing Conference - prima editie
cu Andrei Ghinescu
The Woman
cu Bogdan Ciocian
Cosmetic Plant si promovarea online
cu Susana Laszlo si Gloria Csiszer
Use Together - castigatori la… Start-Up Weekend
cu Victor Miron
ClujLife Awards 2.0
cu Gabriel Aldea
ACTA, vazuta prin prisma agentiilor de publicitate
cu Adrian Demian Groza si Radu Neag
Zonga
cu Sergiu Biris
SMS Cluj 2011
cu Marta Usurelu
Schimbare Pozitiva
cu Delia Muresan
JobNetworking by IntegraHR
cu Andreea Muresan
Pregatind un rebranding - Home Garden
cu Teodora Sevastru
Cum a fost promovat Comedy Cluj
cu Bogdan Besliu
11.11.11
cu Dafina Suciu
PR Educational
cu Maria Tusa
Construieste calduros cu BCA MACON
cu Calin Stir
Deco Show 2011
cu Crina Doda
Despre Cluj How To Web
cu Cristian Dascalu, Oana Calugar, Gabriel Aldea
Fabrica de Pensule
cu Corina Bucea
Business Coach
cu Lorand Soarez-Szasz
Zilele Marketingului 2011
cu Eduard Mihoc
Zi-le de Cluj
cu Bogdan Branzas
De pe Facebook la Vitrina III
cu Cristi Grindean, Laura Laurentiu, Mihaela Rus
Redescopera Romania
cu Gabriel Aldea
Watch&Match
cu Cristina Szabo
De pe Facebook la Vitrina II
cu Simona Copil, Gloria Csiszer, Darius Groza
Noaptea Muzeelor
cu Angelica Iacob
De pe Facebook la Vitrina
cu Vlad Chichisan, Paul Pojar, Nicu Pop
Social Media Marketing
cu Camelia Bulea
Despre antreprenoriat
cu Marius Ghenea
Despre TEDxEroilor
cu Mircea Vadan
Traseul de la idee la trend in online-ul romanesc
cu Razvan Rosca
Despre telefoane, online si alte aplicatii cu EuroGsm
cu Cristina Szabo
PR pentru o librarie online
cu Alexandra Craciun
Maratonul International Cluj
cu Horatiu Morar
YouthBank Cluj
cu Ioana Stupariu
TEDxCLUJ editia 3
cu Alexandra Craciun
Green Week editia 5
cu Andrei Popa
Targul de Turism Touristica martie 2011
cu Bogdan Ciocian
Concurs si un parteneriat nou la Trilulilu
cu Alina Crancau
Un deliciu de concurs
cu Anca Popovici
Despre Internship
cu Linda Tantau
Despre eficienta comunicarii digitale
cu Adela Marchis
Arta si PR-ul Cultural
cu Alice Iliescu
4 ani de Trilulilu
cu Sergiu Biris
Biz si Social Media Summit 2010
cu Marta Usurelu
Despre Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2010
cu Horea Marc
Vitrina, 18 ani - trecut si viitor
cu Mihaela Rus
Despre primul film cu bloggerii clujeni
cu Ionut Turda
Cinemateca Tiff - efecte asupra consumatorilor de cinema
cu Ramona Sarbu
Povestea I Love Cluj
cu Andrei Mutu
JCI – Business networking
cu Stelian Burduhos
Ia-ma Acasa
cu Viorel Sima
Cum am trecut de la Marketing la gatit
cu Adrian Hadean
PR-ul - o arma decisiva in sectorul actual de constructii
cu Andreea Sut
De ce am vandut Cluj Life
cu Gabriel Aldea
Despre PR Trend 2010
cu Delia Balaban
TEDx Cluj editia 2
cu Cristian Dascalu
Joy is BMW castigat de un designer din Cluj
cu Sergiu Lazin
Castigatori Junior PR Award 2010
cu Valeriu Pernea
Ce stiu romanii despre produsele bio
cu Irina Goldstein si Paul Acatrini
Viata in 3
cu Gabriela Lulea
Cum e sa castigi primul ADOR pentru Cluj
cu Calin Crainic
Startup Days Cluj
cu Radu Ceuca
LET’S DO IT CLUJ!
cu Ioana Barbat
Criza ca stare de spirit
cu Laura Petrehus
Ben, cum au fost primii 10 ani?
cu Benedict Dumitrescu
Swimathon - entuziasm, energie si creativitate
cu Dana Stoica
PR pentru umanitate
cu Daniela Gheorghe
Lecturi urbane à la Cluj a inceput pe twitter
cu Raluca Crisan
Interviu cu aripi picante si crocodila de PR
cu Alina Crancau
Interviu cu un Crocodil de Marketing
cu Calin Biris
Bra(i)ni(ac) de Cluj
cu Lucian Branisteanu
Un ardelean face legea in capitala
cu Sebastian Olar
Dream Job - Party PR
cu Gabriel Aldea
Stategic liaison agency sau INC3
cu Lorand Minyo
Festivalul Studentesc de Publicitate 2010
cu Delia Balaban
Cluj Fashion Week went online
cu Mihai Dragan
PRime Cluj - ONG dedicat PR-ului
cu Diana Dragomir
Primul pas catre o cariera in publicitate
cu Delia Balaban
Freelance Web Designer mutat la Cluj Napoca
cu Vlad Georgescu
Student la Publicitate
cu Andrei Amaricai
Swimathon - entuziasm, energie si creativitate
de Lilly Bindeanu | 04.08.2010
Dana Stoica
A doua editie a evenimentului caritabil Swimathon, organizat de Fundatia Comunitara Cluj se va desfasura sambata, 7 august la Bazinul Olimpic din Cluj-Napoca. Pentru cititorii nostri am adunat cateva intrebari la care ne-a raspuns Dana Stoica, PR FFC.

MADE: Care este esenta SWIMATHON?

Dana Stoica: Swimathon-ul inseamna inot pentru cauzele comunitatii clujene, entuziasm, creativitate si energie pozitiva.

Concret, oricine (individ, grup de initativa, organizatie, companie) poate inota – individual sau in echipa – pentru o initiativa proprie, pentru un proiect pe care doreste sa il sustina, mobilizand propria retea de colaboratori, prieteni, cunostinte etc.

Mecanismul este foarte simplu: inotatorul estimeaza un numar de lungimi de bazin parcurse in timpul competitiei – sa zicem 40 in 60 de minute – iar fiecare sustinator ii va oferi o suma pentru fiecare lungime inotata. Daca a convins 30 persoane sa ii ofere cate 1 leu/lungime, la final va avea 1200 de lei adunati pentru cauza sustinuta. Se poate strange nelimitat… Am pomenit mai sus creativitatea, pentru ca si ea are un rol important aici. Inotatorul are libertatea sa isi atraga sustinatorii prin campanii ingenioase, poate merge la companii, carora sa le ofere promovare prin propriile instrumente: pe tricou, pe Facebook, printr-un banner pus pe propriul balcon… idei… idei.

Ca background: Swimathon-ul a pornit cu o editie-pilot anul trecut, iar rezultatele au fost peste asteptari: 9.000 $, adunati in 3 ore de inot, bani din care a fost consolidat Fondul pentru Initiative Comunitare al FCC. Din acest fond, au fost sustinute trei scoli din Cluj: Liceul pentru Deficienti de Vedere, Liceul pentru Deficienti de Auz si Scoala Speciala CRDEI.

Poster

MADE: Care sunt beneficiile unui astfel de eveniment?

Dana Stoica: Tehnic, Swimathon-ul este un eveniment creativ de fund raising, un cadru flexibil si accesibil de implicare in cauzele comunitatii, pentru toata lumea: de la companiile care pot atrage resurse pentru propriile proiecte de CSR, pana la organizatii, care isi pot construi, in mod eficient si cu rezultate imediate, campanii pentru cauzele pe care le sustin si pentru proiectele pe care le deruleaza.

Evenimentul are un potential mare de atragere de fonduri – anul acesta avem aproape 40 de inotatori inscrisi in competitie, fiecare dintre acestia mobilizandu-si reteaua de prieteni si parteneri.

Oricine poate contribui, cu oricat, de oriunde. De exemplu, avem o inotatoare pentru care am primit o multime de angajamente de plata din SUA, iar colegul nostru care inoata pentru fondul de burse al FCC primeste cate 1 leu de la fiecare dintre cei 60 de liceeni implicati in programul Youth Bank, pe care de altfel il si gestioneaza la nivel de Cluj.

De asemenea, prin Swimathon se poate gasi rapid finantare pentru o multime de cauze. Astfel, anul acesta, vom putea sustine proiecte pentru educatie, protectia animalelor, copii cu nevoi speciale, varstnici, reabilitare de locuinte si sport.

Alte beneficii: comunicarea/promovarea evenimentului si reactia pozitiva a comunitatii, mobilizarea retelei sociale/construirea unei retele de donatori, testarea mecanismului intr-un mod creativ si ingenios, satisfactia participantilor, atmosfera creata, energia pozitiva, costuri de implementare mici, potential de strangere de fonduri mare.

Swimathonul va fi un eveniment anual, traditional de atragere de fonduri al FCC.

MADE: Care a fost strategia media pentru a promova evenimentul?

Dana Stoica: Am lucrat cu teasere trimise presei, iar reactiile au aparut imediat: am fost invitati la emisiuni TV si radio, oamenii au inceput sa documenteze subiectul, au mers pe firul cauzelor sustinute, i-au cautat pe inotatori. In fine, nu au asteptat comunicatul nostru, s-au entuziasmat si au urmarit evenimentul.

De asemenea, ne-am tinut pagina Facebook calda cu noutati, ne-am “jucat” cu site-ul swimathon.fundatiacomunitaracluj.ro, cu ajutorul partenerilor nostri de la Design 19, care au fost inventivi si au gasit solutii pentru toate ideile noastre.

MADE: Ce crezi ca-i motiveaza pe oameni sa participe la Swimathon?

Dana Stoica: Dinamica evenimentului este unul dintre elementele esentiale in motivarea concurentilor, alaturi de oportunitatea de a aduce o schimbare in propria comunitate, petrecand o dupa-amiaza insorita inotand alaturi de prieteni. Faci un pariu cu tine insuti, iti mobilizezi reteaua de cunostinte, implicandu-i printr-un efort minim.

MADE: Care sunt dos and don’ts atunci cand organizezi un eveniment caritabil?

Dana Stoica: Asa da: costuri minime de organizare, resurse pro-bono, parteneriate, implicarea retelei apropiate de colaboratori, implicarea voluntarilor, planificare din timp si realista

Asa nu: sa aloci resurse acolo unde nu trebuie si sa nu iti folosesti la maxim ce ai "in casa" (nu platesti machete in presa, daca ce faci tu se "vinde" de la sine…); sa nu iti lasi evenimentul sa creasca de la an la an si sa ai asteptari nerealiste: la fel ca o afacere, un eveniment devine profitabil intr-un interval de 3 pana la 5 ani.

MADE: Bafta, va dorim sa strangeti cat mai multe fonduri!