Made
Interviuri MADE | Viata in 3
Interviuri
EuroGsm - 15 ani de tehnologie
cu Cristina Szabo si Gabriela Hustiuc
Lucrurile simple care fac TIFF-ul frumos
cu Andreea Sandu si Cristina Tatar
Din culisele ,,Oscar in IT”
cu Diana Bota
The woman’s insight
cu Gabriela Lungu
Despre Media School
cu Gabriel Augustini
ACTA in viziunea agentiilor din online
cu Andrei Temneanu si Milena Gîţ
Stories in motion: A fost odata ca niciodata... Laviniu Lazar
cu Laviniu Lazar
Compania internationala Pentalog mizeaza pe transparenta in comunicarea cu angajatii
cu Ioana Cosmina Trifan si Frederic Lasnier
Romanian Testing Conference - prima editie
cu Andrei Ghinescu
The Woman
cu Bogdan Ciocian
Cosmetic Plant si promovarea online
cu Susana Laszlo si Gloria Csiszer
Use Together - castigatori la… Start-Up Weekend
cu Victor Miron
ClujLife Awards 2.0
cu Gabriel Aldea
ACTA, vazuta prin prisma agentiilor de publicitate
cu Adrian Demian Groza si Radu Neag
Zonga
cu Sergiu Biris
SMS Cluj 2011
cu Marta Usurelu
Schimbare Pozitiva
cu Delia Muresan
JobNetworking by IntegraHR
cu Andreea Muresan
Pregatind un rebranding - Home Garden
cu Teodora Sevastru
Cum a fost promovat Comedy Cluj
cu Bogdan Besliu
11.11.11
cu Dafina Suciu
PR Educational
cu Maria Tusa
Construieste calduros cu BCA MACON
cu Calin Stir
Deco Show 2011
cu Crina Doda
Despre Cluj How To Web
cu Cristian Dascalu, Oana Calugar, Gabriel Aldea
Fabrica de Pensule
cu Corina Bucea
Business Coach
cu Lorand Soarez-Szasz
Zilele Marketingului 2011
cu Eduard Mihoc
Zi-le de Cluj
cu Bogdan Branzas
De pe Facebook la Vitrina III
cu Cristi Grindean, Laura Laurentiu, Mihaela Rus
Redescopera Romania
cu Gabriel Aldea
Watch&Match
cu Cristina Szabo
De pe Facebook la Vitrina II
cu Simona Copil, Gloria Csiszer, Darius Groza
Noaptea Muzeelor
cu Angelica Iacob
De pe Facebook la Vitrina
cu Vlad Chichisan, Paul Pojar, Nicu Pop
Social Media Marketing
cu Camelia Bulea
Despre antreprenoriat
cu Marius Ghenea
Despre TEDxEroilor
cu Mircea Vadan
Traseul de la idee la trend in online-ul romanesc
cu Razvan Rosca
Despre telefoane, online si alte aplicatii cu EuroGsm
cu Cristina Szabo
PR pentru o librarie online
cu Alexandra Craciun
Maratonul International Cluj
cu Horatiu Morar
YouthBank Cluj
cu Ioana Stupariu
TEDxCLUJ editia 3
cu Alexandra Craciun
Green Week editia 5
cu Andrei Popa
Targul de Turism Touristica martie 2011
cu Bogdan Ciocian
Concurs si un parteneriat nou la Trilulilu
cu Alina Crancau
Un deliciu de concurs
cu Anca Popovici
Despre Internship
cu Linda Tantau
Despre eficienta comunicarii digitale
cu Adela Marchis
Arta si PR-ul Cultural
cu Alice Iliescu
4 ani de Trilulilu
cu Sergiu Biris
Biz si Social Media Summit 2010
cu Marta Usurelu
Despre Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2010
cu Horea Marc
Vitrina, 18 ani - trecut si viitor
cu Mihaela Rus
Despre primul film cu bloggerii clujeni
cu Ionut Turda
Cinemateca Tiff - efecte asupra consumatorilor de cinema
cu Ramona Sarbu
Povestea I Love Cluj
cu Andrei Mutu
JCI – Business networking
cu Stelian Burduhos
Ia-ma Acasa
cu Viorel Sima
Cum am trecut de la Marketing la gatit
cu Adrian Hadean
PR-ul - o arma decisiva in sectorul actual de constructii
cu Andreea Sut
De ce am vandut Cluj Life
cu Gabriel Aldea
Despre PR Trend 2010
cu Delia Balaban
TEDx Cluj editia 2
cu Cristian Dascalu
Joy is BMW castigat de un designer din Cluj
cu Sergiu Lazin
Castigatori Junior PR Award 2010
cu Valeriu Pernea
Ce stiu romanii despre produsele bio
cu Irina Goldstein si Paul Acatrini
Viata in 3
cu Gabriela Lulea
Cum e sa castigi primul ADOR pentru Cluj
cu Calin Crainic
Startup Days Cluj
cu Radu Ceuca
LET’S DO IT CLUJ!
cu Ioana Barbat
Criza ca stare de spirit
cu Laura Petrehus
Ben, cum au fost primii 10 ani?
cu Benedict Dumitrescu
Swimathon - entuziasm, energie si creativitate
cu Dana Stoica
PR pentru umanitate
cu Daniela Gheorghe
Lecturi urbane à la Cluj a inceput pe twitter
cu Raluca Crisan
Interviu cu aripi picante si crocodila de PR
cu Alina Crancau
Interviu cu un Crocodil de Marketing
cu Calin Biris
Bra(i)ni(ac) de Cluj
cu Lucian Branisteanu
Un ardelean face legea in capitala
cu Sebastian Olar
Dream Job - Party PR
cu Gabriel Aldea
Stategic liaison agency sau INC3
cu Lorand Minyo
Festivalul Studentesc de Publicitate 2010
cu Delia Balaban
Cluj Fashion Week went online
cu Mihai Dragan
PRime Cluj - ONG dedicat PR-ului
cu Diana Dragomir
Primul pas catre o cariera in publicitate
cu Delia Balaban
Freelance Web Designer mutat la Cluj Napoca
cu Vlad Georgescu
Student la Publicitate
cu Andrei Amaricai
Viata in 3
de Adriana Dunca | 12.10.2010
Serialul “Viata in 3” difuzat de Trilulilu a ajuns deja la al 7-lea episod. Noi am fost curiosi sa vedem cum merge, care e feedbackul, etc. Gabriela Lulea, Specialist Comunicare Marketing Romtelecom ne raspunde la cateva intreabari.

MADE: Am vazut ca ati ajuns deja la episodul 7 “Viata in 3”. Cum a prins pana acum acest proiectul?

Gabriela Lulea: In momentul acesta suntem deja la episodul 7 al serialului, iar Miki, Alex si Bianca au deja spectatori fideli care sunt alaturi de ei la fiecare episod. In ceea ce priveste interesul starnit de acest proiect, spre exemplu, primele trei episoade au adus rezultate peste cele previzionate initial. Astfel, aventurile celor trei tineri din "Viata in 3" au adunat pana acum aproximativ 123.000 de vizualizari.

MADE: Care este feedback-ul Romtelecom legat de aceasta campanie?

Gabriela Lulea: Suntem foarte optimisti In ceea ce priveste proiectul nostru: avem un numar mare de vizitatori pe site. Acest lucru nu poate decat sa ne bucure, intrucat este masura faptului ca suntem in vizorul oamenilor si ca, fiind urmarit cu regularitate, serialul nostru are ceva de spus tinerei generatii. Suntem in linie cu asteptarile noastre din momentul in care am decis sa lansam "Viata in 3" si monitorizam, in continuare, evolutia proiectului. Mai mult, luam in considerare si sfaturile si criticile pe care cei care vizioneaza “Viata In 3” le exprima liber, pe sectiunea de comentarii a site-ului dedicat serialului.

MADE: Cati vizitatori unici au fost pana acum?

Gabriela Lulea: “Viata in 3” a adunat, pana acum, aproximativ 115.000 de vizitatori unici si ne asteptam ca aceste cifre sa creasca.

MADE: Care este targetul campaniei si ce se doreste de la aceasta campanie?

Gabriela Lulea: Cu acest proiect, Romtelecom, alaturi de partenerii sai de proiect Trilulilu si Frank, targeteaza, desigur, segmentul de tineri, cei mai mari consumatori de internet si, in acelasi timp, si cei mai pretentiosi cand vine vorba de continut online. “Viata in 3” face parte din strategia integrata de comunicare a Romtelecom si ne asteptam ca toate aceste eforturi sa aiba efecte pozitive asupra perceptiei clientilor cu privire la compania Romtelecom, nu doar ca un brand puternic, ci si ca furnizor inovativ de entertainment, cu servicii si continut de calitate.


MADE: Ce mai poti sa ne povestesti despre Viata in 3?

Gabriela Lulea: Serialul spune o poveste in care orice tanar din ziua de azi se poate regasi: Miki, Bianca si Alex incep aventura vietii lor atunci cand decid sa se mute impreuna intr-o casa din Bucuresti. In distributie, alaturi de Miki (Xing Ling), Bianca (Gratiela Teohari) si Alex (Mihai Stanescu), vor fi prezenti si castigatorii castingului online din luna iunie de pe trilulilu, pe care va invitam sa ii descoperiti in ipostaze inedite.

O zi obisnuita de filmare incepe la 8:00 dimineata si, cand ajung actorii, totul e deja pregatit: decoratorul  a terminat de aranjat pernele pe canapea si ziarele pe jos, fata de la costume a ales hainele, dar nu se hotaraste la pantofi. Actorii repeta in timp ce sunt fardati, tehnicienii masoara lumina, monteaza microfonul, regizorul le da actorilor ultimele indicatii despre ce simte personajul in scena urmatoare si ce ar trebui sa transmita. Se aude asistentul de regie: “Atentie, repetam! Liniste va rog!”. Regizorul adauga: “repetitie cu filmare, atentie va rog!” Pana acum, s-au strans peste 80 de ore de filmare si urmeaza inca multe ore de filmare, pe care abia le asteptam.

BineInteles, asa cum stiti deja, toti cei interesati pot urmari cele mai noi episoade pe viatain3.trilulilu.ro.

MADE: Multumim si bafta in continuare.