Made
Interviuri MADE | Watch&Match
Interviuri
EuroGsm - 15 ani de tehnologie
cu Cristina Szabo si Gabriela Hustiuc
Lucrurile simple care fac TIFF-ul frumos
cu Andreea Sandu si Cristina Tatar
Din culisele ,,Oscar in IT”
cu Diana Bota
The woman’s insight
cu Gabriela Lungu
Despre Media School
cu Gabriel Augustini
ACTA in viziunea agentiilor din online
cu Andrei Temneanu si Milena Gîţ
Stories in motion: A fost odata ca niciodata... Laviniu Lazar
cu Laviniu Lazar
Compania internationala Pentalog mizeaza pe transparenta in comunicarea cu angajatii
cu Ioana Cosmina Trifan si Frederic Lasnier
Romanian Testing Conference - prima editie
cu Andrei Ghinescu
The Woman
cu Bogdan Ciocian
Cosmetic Plant si promovarea online
cu Susana Laszlo si Gloria Csiszer
Use Together - castigatori la… Start-Up Weekend
cu Victor Miron
ClujLife Awards 2.0
cu Gabriel Aldea
ACTA, vazuta prin prisma agentiilor de publicitate
cu Adrian Demian Groza si Radu Neag
Zonga
cu Sergiu Biris
SMS Cluj 2011
cu Marta Usurelu
Schimbare Pozitiva
cu Delia Muresan
JobNetworking by IntegraHR
cu Andreea Muresan
Pregatind un rebranding - Home Garden
cu Teodora Sevastru
Cum a fost promovat Comedy Cluj
cu Bogdan Besliu
11.11.11
cu Dafina Suciu
PR Educational
cu Maria Tusa
Construieste calduros cu BCA MACON
cu Calin Stir
Deco Show 2011
cu Crina Doda
Despre Cluj How To Web
cu Cristian Dascalu, Oana Calugar, Gabriel Aldea
Fabrica de Pensule
cu Corina Bucea
Business Coach
cu Lorand Soarez-Szasz
Zilele Marketingului 2011
cu Eduard Mihoc
Zi-le de Cluj
cu Bogdan Branzas
De pe Facebook la Vitrina III
cu Cristi Grindean, Laura Laurentiu, Mihaela Rus
Redescopera Romania
cu Gabriel Aldea
Watch&Match
cu Cristina Szabo
De pe Facebook la Vitrina II
cu Simona Copil, Gloria Csiszer, Darius Groza
Noaptea Muzeelor
cu Angelica Iacob
De pe Facebook la Vitrina
cu Vlad Chichisan, Paul Pojar, Nicu Pop
Social Media Marketing
cu Camelia Bulea
Despre antreprenoriat
cu Marius Ghenea
Despre TEDxEroilor
cu Mircea Vadan
Traseul de la idee la trend in online-ul romanesc
cu Razvan Rosca
Despre telefoane, online si alte aplicatii cu EuroGsm
cu Cristina Szabo
PR pentru o librarie online
cu Alexandra Craciun
Maratonul International Cluj
cu Horatiu Morar
YouthBank Cluj
cu Ioana Stupariu
TEDxCLUJ editia 3
cu Alexandra Craciun
Green Week editia 5
cu Andrei Popa
Targul de Turism Touristica martie 2011
cu Bogdan Ciocian
Concurs si un parteneriat nou la Trilulilu
cu Alina Crancau
Un deliciu de concurs
cu Anca Popovici
Despre Internship
cu Linda Tantau
Despre eficienta comunicarii digitale
cu Adela Marchis
Arta si PR-ul Cultural
cu Alice Iliescu
4 ani de Trilulilu
cu Sergiu Biris
Biz si Social Media Summit 2010
cu Marta Usurelu
Despre Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2010
cu Horea Marc
Vitrina, 18 ani - trecut si viitor
cu Mihaela Rus
Despre primul film cu bloggerii clujeni
cu Ionut Turda
Cinemateca Tiff - efecte asupra consumatorilor de cinema
cu Ramona Sarbu
Povestea I Love Cluj
cu Andrei Mutu
JCI – Business networking
cu Stelian Burduhos
Ia-ma Acasa
cu Viorel Sima
Cum am trecut de la Marketing la gatit
cu Adrian Hadean
PR-ul - o arma decisiva in sectorul actual de constructii
cu Andreea Sut
De ce am vandut Cluj Life
cu Gabriel Aldea
Despre PR Trend 2010
cu Delia Balaban
TEDx Cluj editia 2
cu Cristian Dascalu
Joy is BMW castigat de un designer din Cluj
cu Sergiu Lazin
Castigatori Junior PR Award 2010
cu Valeriu Pernea
Ce stiu romanii despre produsele bio
cu Irina Goldstein si Paul Acatrini
Viata in 3
cu Gabriela Lulea
Cum e sa castigi primul ADOR pentru Cluj
cu Calin Crainic
Startup Days Cluj
cu Radu Ceuca
LET’S DO IT CLUJ!
cu Ioana Barbat
Criza ca stare de spirit
cu Laura Petrehus
Ben, cum au fost primii 10 ani?
cu Benedict Dumitrescu
Swimathon - entuziasm, energie si creativitate
cu Dana Stoica
PR pentru umanitate
cu Daniela Gheorghe
Lecturi urbane à la Cluj a inceput pe twitter
cu Raluca Crisan
Interviu cu aripi picante si crocodila de PR
cu Alina Crancau
Interviu cu un Crocodil de Marketing
cu Calin Biris
Bra(i)ni(ac) de Cluj
cu Lucian Branisteanu
Un ardelean face legea in capitala
cu Sebastian Olar
Dream Job - Party PR
cu Gabriel Aldea
Stategic liaison agency sau INC3
cu Lorand Minyo
Festivalul Studentesc de Publicitate 2010
cu Delia Balaban
Cluj Fashion Week went online
cu Mihai Dragan
PRime Cluj - ONG dedicat PR-ului
cu Diana Dragomir
Primul pas catre o cariera in publicitate
cu Delia Balaban
Freelance Web Designer mutat la Cluj Napoca
cu Vlad Georgescu
Student la Publicitate
cu Andrei Amaricai
Watch&Match
de Gloria Csiszer | 17.05.2011
EuroGsm

Am aflat in interviul trecut ca EuroGsm e din ce in ce mai aproape de utilizatori si mai prezent in online. In 11 aprilie au lansat Watch and Match.

Proiectul "Watch&Match" se inscrie in noua strategie de comunicare EuroGsm, aceea de a fi mai aproape de utilizatorii de telefoane mobile, actuali sau potentiali clienti EuroGsm, prin oferirea unor informatii utile si practice, pe intelesul tuturor. Cristina Szabo, Marketing Manager EuroGsm ne povesteste mai multe.

MADE: Cum v-a venit ideea sa lansati Watch&Match?

Cristina Szabo: Anul acesta ne dorim sa fim mult mai activi in ce priveste comunicarea online. Una dintre cele mai bune modalitati prin care putem realiza acest lucru consta in oferirea unui content de calitate clientilor nostri. Astfel, la o scurta analiza a asteptarilor si nevoilor utilizatorilor de telefoane mobile, am concluzionat ca marea majoritate a acestora nu cunosc si nu folosesc la maxim functiile si aplicatiile disponibile pe propriile telefoane mobile, prin urmare se informeaza in acest sens de pe internet. Agentia noastra a venit cu aceasta propunere de proiect si a fost imediat agreata de catre noi intrucat nu doar ofera raspunsuri la diferite intrebari privind functiile si aplicatiile telefoanelor mobile, ci se pliaza foarte bine pe strategia noastra de brand, aceea de a comunica simplu, direct si prietenos informatiile de interes din domeniul telefoniei mobile, indiferent ca vorbim de telefoane mobile, accesorii GSM sau servicii de voce/ internet mobil.

MADE: Cum alegeti telefoanele si functiile pe care sa le prezentati?

Cristina Szabo: Telefoanele si functiile pe care le prezentam pe canalul Youtube – Watch&Match sunt alese avand in vedere mai multe criterii. Selectam telefoanele in primul rand in functie de interesul clientilor pentru respectivele telefoane, de gradul de noutate al acestora, precum si tinand cont de tipurile de telefoane cele mai vandute si implicit aflate in posesia mai multor utilizatori, conform statisticilor si datelor de care dispunem din piata.

De asemenea prezentam functii si aplicatii ale tabletelor PC pentru a obisnui clientii cu aceasta categorie de produse care are o cota de piata in continua crestere.

In ceea ce priveste functiile si aplicatiile, acestea sunt alese avand in vedere gradul de interes si utilitate. Selectam acele functii si aplicatii care sunt menite sa faciliteze utilizarea telefoanelor mobile sau sa familiarizeze posesorii telefoanelor mobile cu functiile si aplicatiile disponbile pe telefoanele lor, dar pe care nu le cunosc si nu le stiu folosi.

Prin urmare, proiectul Watch&Match are ca finalitate dezvoltarea apetitului pentru comunicare, cresterea interesului clientilor EuroGsm si nu numai, pentru a folosi la maxim functiile si aplicatiile de care dispun pe telefonul mobil.

EuroGsm

MADE: Cat de des vor aparea aceste filmulete?

Cristina Szabo: In scurt timp vor fi disponibile noi filmulete pe canalul Youtube – Watch&Match, in cadrul carora vor fi prezentate noi functii si aplicatii la fel de interesante. Vom uploada video-uri noi, in principiu cu o frecventa lunara. Uneori, tinand cont de datele de lansare a noilor modele de telefoane sau tablete PC, vom incarca video-uri mai frecvent.

MADE: Cum au fost primite pana acum filmuletele? Vad ca la fiecare nou clip creste si numarul view-urilor.

Cristina Szabo: Pentru inceput, consideram ca proiectul Watch&Match a fost destul de bine primit, desigur este loc de mai bine. Speram ca dupa demararea actiunilor de promovare, numarul de view-uri va creste, iar ca pe masura ce vizitatorii se vor familiariza cu acest proiect, cu functiile si aplicatiile pe care le prezentam si vor intelege utilitatetea informatiilor transmise, numarul de view-uri va creste exponential.

MADE: Ce ne poti spune despre noile concursuri fulger EuroGsm de pe facebook? Premii, frecventa

Cristina Szabo: Planul de promovare social media al EuroGsm pentru anul in curs vizeaza cresterea interactivitatii si ai numarului de fani ai paginii oficiale de Facebook. Concursurile fulger reprezinta un instrument eficient pentru atingerea acestor obiective, motiv pentru care vom organiza astfel de concursuri cu o frecventa lunara pana la sfarsitul anului, iar premiile oferite vor fi variate si atractive.

Vom avea concursuri de tip like, tag, comment, share, practic vom incerca sa implicam fanii paginii EuroGsm, sa interactionam cu ei prin metode cat mai diverse si interesante.

MADE: Pe cand o noua surpriza de la EuroGsm?

Cristina Szabo: Lunar pregatim noi surprize pentru clientii nostri si fanii paginii noastre de pe Facebook, pe care le veti descoperi pe parcurs.

MADE: Va felicitam pentru ca va ganditi la consumatorii vostrii si ati facut pagina de Facebook atata de utila - iar pe voi, va invit sa dati like, pentru a fi la curent cu noile oferte ale EuroGsm si pentru a invata mai multe despre functiile telefoanelor voastre cu Watch & Match.