Made
Oameni MADE : Diana-Ramona Bota
Oameni
Carmen Hiticas
Diana-Ramona Bota
Gabriel Aldea
Georgiana Corsau
Laviniu Lazar
Péter Árpád
Rada Sonea
Radu Ceucă
Răzvan-Călin Ţabrea
Renate Roca-Rozenberg
Vlad Sulea
Diana-Ramona Bota
34 ani, din Cluj Napoca
Marketing Communication Specialist Brinel
“Am inceput sa lucrez inca din primul an de facultate si am evoluat pas cu pas, de la operator de interviu si telemarketer la specialist in marketing si comunicare. Am coordonat diverse proiecte de marketing, am realizat analize de piata si de produs- oferind input pentru dezvoltarea de noi produse- am stabilit si am implementat strategia de marketing pe diverse linii de produse si am evaluat rezultatele campaniilor de promovare. Marketingul mi-a placut chiar inainte de a stii ce inseamna in toata complexitatea lui, tocmai pentru ca e un domeniu extrem de dinamic care iti ofera pobilitatea de a invata zi de zi lucruri noi”

Din februarie 2011 Diana este Marketing Communications Specialist in cadrul companiei Brinel unde este responsabia de partea de comunicare, PR si CSR. Unul dintre proiectele pe le gestioneaza este Scoala de excelenta Talent IT- un program adresat studentilor care vor sa inceapa o cariera in IT. De asemenea, a sporit numarul parteneriatelor cu organizatiile studentesti in vederea dezvoltarii profesionale a tinerilor si a dezvoltat proiecte in zona culturala, cum este parteneriatul Brinel cu Festivalul International de Film Transilvania. In acelasi timp, Diana este responsabila si de comunicarea activitatilor si proiectelor Brinel catre mass-media si pe retelele sociale.

Din 2007 pana in 2011 Diana a fost Specialist Marketing in cadrul BT Asigurari si mai apoi, dupa rebranduirea companiei a ocupat aceeasi functie in cadrul Groupama Asigurari. La BT Asigurari, Diana s-a ocupat de crearea identitatii vizuale pentru produsele din portofoliul companiei, a coordonat campania de promovare pentru asigurari auto si de locuinte si a gestionat activitatile de marketing pentru o parte din produsele companiei.In cadrul Groupama Asigurari, Diana a coordonat schimbarea identitatii vizuale a peste 300 de locatii din intrega tara si campania de lansare a primului produs Groupama, asigurarea RCA, a fost responsabila de definirea si implementarea strategiei de marketing pentru produsele de asigurari de viata ale companiei.

In aprilie 2009, Diana a infiintat la Cluj IAA Young Professionals, fiind prima filiala a IAA Young Professionals din afara capitalei. Diana a fost Presedinte IAA Young Professionals Cluj pana in ianuarie 2012. Organizatia este dedicata formarii si sustinerii unei retele dinamice de tineri profesionisti din marketing si comunicare.

Diana a inceput sa lucreze acum 8 ani, la inceput fiind Reprezentant vanzari pentru revista Sapte Seri si operator de interviu pentru diverse proiecte.

In 2005, Diana a experimentat un program work and travel in Marea Britanie, unde a observat ce inseamna intr-adevar customer care pentru o companie ce ofera activitati de entertainment.

Din decembrie 2005 pana in iunie 2006 a lucrat ca si Telemarketer in cadrul companiei Brinel - Departamentul Solutii de Business, pentru ca apoi sa se ocupe de activitatea de marketing a deparamentului.

Diana a absolvit in 2007 Sectia de Comunicare si Relatii Publice din cadrul Facultatii de Stiinte Politice, Administrative si ale Comunicarii (UBB) si a urmat cursurile de masterat ale Facultatii de Stiinte Economice si Gestiune a Afacerilor, Strategii si Politici de Marketing si Management.

Diana este pasionata de cultura si de gastronomia franceza, profita de orice ocazie pentru a calatori, iar atunci cand timpul ii permite, este voluntar in diverse proiecte.